«اَنار» در شب یلدا به گالری شکوه می آید

گروهی از هنر جویان آتلیه آهو، عصر جمعه 27 آذر ماه نقاشی‌های خود را به گالری شکوه می‌آورند.

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این دومین نمایشگاه نقاشی گروهی این آتلیه است که در آن هنرجویان تخیلات و انتزاع های ذهنی شان از انار را به تصویر کشیده‌اند. آنها در آثارشان  نوعی نگاه فانتزی نسبت به سوژه  را به نمایش گذاشته‌اند.

سن این هنرجویان اغلب زیر 30 سال است و فارغ‌التحصیل در رشته نقاشی و دیگر رشته های هنری  هستند. درکنار آن‌ها آثار سه کودک 5 ساله و دو نوجوان 12 و 14 ساله نیز به نمایش در خواهد آمد. در این نمایشگاه از استاد این هنرجویان ابوالفضل همتی آهویی یک اثر و از هر یک از هنرجویانش یک تا دو تابلوی نقاشی با  تکنیک رنگ روغن و اکریلیک به روی دیوار خواهد رفت. 

عصر جمعه 27 آذر ماه، آثاری از آیدا احمدی، بهاره چرتاپی، لیلا نیک روش، زینب عبدالوهابی، مروارید رشوند سرداری، گوهرناز نظری، گلنوش علوی تهرانی، ملیکا جمشیدیان، آیلین سعیدی وفا، رویا شاهنده، عاطفه اقبالی، فاطمه حسین پور، رومینا رهنمون، مروا سیردانی، نگین علوی، روژان همتی آهویی، سارا قرهی، صدرا قهاری، سیما عنابستانی، رویا ارمکیان، ارمیکا امیر اصلانی، الهه امیر اصلانی، آرنوش امیر اصلانی، مهناز سمپوری، مریم انداز،کیمیا کلانتر هرمزی، مریم پور بصیر، نازنین گرزن، محمد علی مشرفی، مرجان قدیری، مهزاد مدنی، سحر روانبخش، شرمین هدایی، شایان دانه پاش، کاژو فلاحی به روی دیوار خواهد رفت.
 
دومین نمایشگاه گروهی نقاشی آتلیه آهو  تا هفتم دی ماه 94 در گالری شکوه دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه بجز پنجشنبه‌ها و تعطیلات رسمی از این آثار از ساعت 16 الی 20  دیدن نمایند. 



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار