سرآبادانی: توسعه‌ بازار روزهای محله‌ای در شهر جدید اندیشه

رئیس شورای اسلامی اندیشه گفت: یکی از نیازمندی های جدی منطقه مذکور معطوف به بازار روزهای محله‌ای می‌شود که در راستای تعمین آن طرح‌ها و برنامه‌های متعددی در اولویت قرار گرفته است.

غلامرضا سرآبادانی رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نقش بازار روزهای محله‌ای در تسهیل درون توزیع اقلام و محصولات مورد نیاز شهرونددان اظهار کرد: شهر جدید اندیشه با بیش از 100 هزار نفر جمعیت در عرصه بازار روزهای محله ای با کمبودهایی مواجه است که ضرورت رفع و تأمین آن احساس می‌شود.

وی افزود: در همین ارتباط تمهیدات متعددی در نظر گرفته شده که با اجرایی شدن آن‌ بخشی از کمبودهای مورد اشاره رفع خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه عنوان کرد: پیرو مصوبه‌ای که از پارلمان شهری اندیشه گذشته مقرر شده بازار روزهایی در فازهای 2،3و4 مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی افزود: در حال حاضر روند احداث 3 بازار روز مهستان ، یاس، و پرنیان با جدیت پگیری می‌شود که خوشبختانه تاکنون از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برخوردار است.

سرآبادانی یادآور شد: بازار روز مهستتاهن با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است و بازار روزهای مورد اشاره‌ دیگر نیز در مرحله سفت‌کاری قرار دارد که به طور یقین با بهره‌برداری از آن رضایت‌مندی مردم ساکن در این شهر به نحو شایسته‌تری تأمین خواهد شد.

انتهای پیام / 

برچسب ها: شهر ، اندیشه ، سرآبادانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار