اخبار باشگاه پرسپولیس:

2 میلیارد تومان در جیب سرخ‌پوشان

حامی مالی باشگاه پرسپولیس قرار است دو‌ میلیارد به حساب باشگاه بریزد تا درصدی از مطالبات بازیکنان و طلب‌های باشگاه پرداخت شود.

دو‌میلیارد تومان در جیب سرخ‌پوشانبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق توافق صورت گرفته بین باشگاه پرسپولیس و حامی مالی قرار بود که حامی در هر قسط مبلغ 4‌ میلیارد تومان به حساب باشگاه بریزد.

شرکت مورد‌نظر 4‌ میلیارد تومان را به عنوان نخستین قسط به حساب باشگاه واریز کرد اما قسط دوم را به علت مسائلی نتوانست به‌طور کامل پرداخت کند.

بر همین اساس سرخ‌پوشان با پیگیری‌شان 2‌ میلیارد تومان گرفتند و حالا هم به دنبال دریافت ما‌بقی پول هستند.

**لغو جلسه هیئت مدیره پرسپولیس 

جلسه هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس به علت غیبت چند عضو امروز برگزار نشد. با توجه به اینکه حسین عبدی برای حضور در سمینار مربیگری به انگلیس سفر کرده استT بر‌این‌اساس جلسه هیئت مدیره پرسپولیس که قرار بود امروز برگزار شود به روز دیگری موکول شد.

**توصیه بزرگتر‌های تیم برانکو

طبق شنیده‌ها برانکو با توصیه برخی از بزرگتر‌های تیم قصد ندارد نوری را در نیم‌فصل دوم به خدمت بگیرد. 

برخی از بازیکنان با‌تجربه پرسپولیس تمایلی به حضور مجدد محمد نوری در این تیم ندارند. بر همین‌اساس آنها به برانکو گفتند که تاکتیک تیمی پرسپولیس با این بازیکنان جا افتاده و حضور نوری باعث بی‌نظمی تاکتیکی در این تیم خواهد شد.

** اومانیا خیالش راحت شد

مدافع ملی‌پوش کاستاریکایی پرسپولیس با برانکو صحبت کرده که اگر قرار است نیمکت‌نشین شود، نیم‌فصل جدا شود.

برانکو هم به اومانیا گفته است به تو نیاز داریم و تا پایان قراردادش باید در پرسپولیس بماند. بر‌خلاف اومانیا که خیالش برای ماندن در پرسپولیس راحت شده است اما لوکاماریچ این وضعیت را ندارد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که به‌طور حتم لوکاماریچ در لیست مازاد برانکو قرار می‌گیرد. 

**هشدار باشگاه نفت به پرسپولیسی‌ها 

لطفا حرفه‌ای عمل کنید

طبق شنیده‌ها، پرسپولیسی‌‌ها با صادقیان و مهدی شیری بازیکنان نفت تهران مذاکره کردند. بر‌همین اساس مسئولان نفت تهران به پرسپولیسی‌ها گفتند اگر خواهان جذب این دو بازیکن هستید باید با ما وارد مذاکره شوید و غیر‌حرفه‌ای عمل نکنید.

**اصرار پروفسور به پرداخت بدهی مالیاتی‌اش

برانکو قبل دریافت مطالباتش اصرار به پرداخت بدهی مالیاتی‌اش را دارد و برانکو وقتی دید که افشین قطبی به علت بدهی مالیاتی نتوانست برای مراسم تشییع جنازه مادرش به ایران بیاید، به مسئولان پرسپولیس اصرار کرد که مالیاتش را پرداخت کنند تا برای وی مشکلی پیش نیاید.

** قول هیئت‌مدیره پرسپولیس به وحید قلیچ

وحید قلیچ مربی دروازه‌بان‌های سابق پرسپولیس مدتی پیش پای مصدومش را به تیغ جراحان سپرد. بر‌همین‌اساس هیئت مدیره پرسپولیس قول دادند که هزینه درمان وحید قلیچ را پرداخت کند.

** کمک مالی هدایتی به خانواده نوروزی 

عابر بانک فوتبال ایران چند روز پیش به سر‌‌مزار مرحوم هادی نوروزی رفت. وی در آنجا به خانواده نوروزی قول حمایت مالی را داد.

همچنین وی قول پرداخت بدهی چند زندانی کپورچالی را داد.

گفتنی است هدایتی قرار است یک آکادمی فوتبال هم به نام هادی 24 در زادگاه مرحوم نوروزی تاسیس کند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار