تبریز؛

تکریم سرمایه گذار وظیفه همگانی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت:تکریم سرمایه گذار وظیفه همگانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز تبریز؛رفع مشکلات سرمایه گذاران یکی از مهمترین تاکیدهای مسوولان کشوربوده و همواره با حساسیت ویژه از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس پیگیری می شود.

برنامه تلویزیونی و پرمخاطب پایش که با محوریت مباحث اقتصادی رویدادهای جامعه را مورد نقد و بررسی قرار می دهد، مدال افتخار خود را به یکی از مدیران کشور که مشکل سرمایه گذاری و یا اداری مراجعه کننده را حل می کنند اختصاص می دهد.

مدال افتخار برنامه ۱۵ آذرماه پایش به رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس اختصاص پیدا کرد. در این برنامه تلویزیونی یکی از سرمایه گذاران به دلیل عدم رسیدگی به مشکل وی موضوع مذکور را با ارایه اسناد در برنامه های پیشین پایش مطرح کرده بود که موضوع با پیگیری محسن خادم عرب باغی مدیرعامل منطقه آزاد ارس حل شده و زمین مورد نیاز برای احداث نیروگاه خورشیدی واگذار می شود. در ادامه سرمایه گذار اسناد مثبته را پیرو طرح مشکل قبلی به برنامه پایش ارایه می کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس انجام فرایندهای سرمایه گذاری در سریع ترین زمان ممکن را مهم ارزیابی کرد و گفت: تکریم سرمایه گذار وظیفه همگانی است.

عرب باغی با بیان اینکه بیش از 300 واحد تولیدی و صنعتی فعال در ارس وجود دارد، افزود: مزیت های رقابتی و سرمایه گذاری و حاکم بودن قوانین مناطق آزاد، ارس را به منطقه ای استراتژیک برای فعالیت های اقتصادی تبدیل کرده است.

وی با تاکید بر لزوم تسریع و تسهیل در فرایندهای سرمایه گذاری و رفع مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی، توجه بیشتر به درخواست سرمایه گذاران و ارایه مشاوره لازم برای اجرای سریع تر پروژه ها را ضروری اعلام کرد.

عرب باغی لازمه ادامه سیر تحول و توسعه ارس در حوزه صنعت و تولید را تقویت روحیه جهادی و سازندگی دانست و اظهار داشت: پتانسیل های تبدیل شدن ارس به نام جهانی وجود دارد که باید با تلاش و توجه بیش از پیش تحقق یابد.

ارس صنعتی ترین منطقه آزاد ایران است که در شمال غرب ایران با کشورهای ارمنستان، آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان هم مرز می باشد.
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.