بندرعباس:

تشریح طرح علمی بسیج رسانه هرمزگان با موضوع برنامه ریزی استراتژیک رسانه ها

با حضور جمعی از اصحاب رسانه طرح علمی بسیج رسانه هرمزگان با موضوع طراحی برنامه ریزی استراتژیک برای رسانه در بندرعباس تبیین و تشریح شد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛رییس سازمان بسیج رسانه هرمزگان گفت: این طرح در قالب پایان نامه در مدت ۲ سال در کارگروه آموزش و پژوهش این سازمان  تدوین شده ست.

مرتضی پیروی منش افزود:در این طرح تحقیق به روش کیفی از جامعه ۴۲۷ نفری و انتخاب نمونه آماری از۳۰ نفر از نخبگان ، صاحب نظران ،استادان، خبرنگاران ومدیر مسئولان رسانه های هرمزگان صورت گرفته است.

وی گفت: وضع محیط داخلی وخارجی رسانه های استان، نقاط قوت و ضعف ، تهدیدات ،فرصتها ، استراتژیهای تدافعی و رقابتی ،در ۵ فصل ،در این پایان نامه بررسی و تشریح شده است و در آینده بصورت کتاب در اختیار اصحاب رسانه هرمزگان قرار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان هم در این مراسم با اشاره به اهمیت رسانه ها در انتقال فرهنگ، ارزشها و پیامهای انقلاب به جامعه گفت: سیاست جذب حداکثری از مهمترین رسالتهای بسیج رسانه در هرمزگان است.

سردار ترابی  انتقاد را حق اصحاب رسانه دانست و افزود: از اعضاء بسیج رسانه استان بعنوان یک بسیجی حمایت می کنیم .

وی همچنین  با اشاره به دلاورمردیها و رشادتهای رزمندگان و شهداء  در ۸ سال دفاع مقدس  گفت: امنیت و آرامش حاکم بر جامعه مدیون خون جوانانی است که به سوی جبهه ها رفتند و تا پای جان برای  دفاع از انقلاب و ولایت فقیه ایستادگی کردند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.