حسینی‌صدر در پاسخ به تذکر کوچک زاده:

قصد توهین به کسی را نداشتم/ افراد دیگر را به بی‌تعهدی متهم نکنیم

نماینده خوی گفت: در اظهارات روز گذشته قصد توهین به هیچ نماینده‌ای را نداشتم لذا نباید افراد دیگری را به بی تعهدی متهم نکنیم.

قصد توهین به کسی را نداشتم/ افراد دیگر را به بی‌تعهدی متهم نکنیم
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، موید حسینی صدر نماینده مردم خوی در صحن علنی امروز (سه شنبه 24 آذر ماه) در پاسخ به تذکر آیین نامه ای مهدی کوچک زاده اظهار کرد: حضرت آقا مجلس جای سخن حکیمانه است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارهادر سخنان خود فرموده اند از دولت‌ها حمایت می‌کنند مگر جایی که جای تذکر و ارشاد باشد.

حسینی صدر ادامه داد: روز گذشته نیز بنده در مورد مناطق آزاد صحبت کردم که پول کشور را پمپاژ کرده و مالیات را حذف می کنند و از اینکه خوی از قافله توسعه عقب مانده است، ناراحت بودم و در همین موقع یکی از نمایندگان از من خواست تا استعفا دهم.

نماینده خوی اذعان کرد: بنده تنها می خواستم جواب آن نماینده را دهم و قصد توهین به کسی را نداشتم و متاسفانه امروز نماینده‌ای (کوچک زاده) از این موضوع ناراحت شده و انتقاداتی را مطرح کرد.

وی تاکید کرد: به نظر می رسد بزرگترین کفر و گناه این است که انسان خود را متعهدتر، ولایت مدارتر و علاقه مند تر به کشور از بقیه بداند اما در واقع همه برابریم و تنها در پیشگاه خداوند نماینده مردم و اینکه چه کسی به کشور علاقمندتر است، مشخص می شود.

حسینی صدر بیان داشت: هر کجا که برای منافع مردم و پیروی از مقام معظم رهبری کاری انجام می‌شود وظیفه شان است، خواهش می‌کنم اگر موضوعی موجب ناراحتی نمایندگان می شود افراد دیگر را به بی تعهدی متهم نکنیم زیرا گناه کبیره است.

انتهای پیام/

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
برچسب ها: مجلس ، نماینده ، تذکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار