کرمانشاه؛

تحقیقات برای کاهش امور ترافیکی درون شهری!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه اظهار داشت: آسیب شناسی در حوزه فرهنگ ترافیکی که منجر به کاهش حوادث درون شهری می گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه اظهار داشت: آسیب شناسی در حوزه فرهنگ ترافیکی که منجر به کاهش حوادث درون شهری می گردد.
مجتبی نیک کردار در اولین جلسه کمیته ایمنی و حمل و نقل درون شهری استان کرمانشاه گفت: تشکیل کمیته ایمنی و حمل و نقل درون شهری اخیراً از سوی وزارت کشور به منظور پیگیری مشکلات ترافیک درون شهری، خصوصا کاهش حوادث فوتی به استان‌ها ابلاغ  و تاکید شده بصورت جدی و مستمر مصوبات کمیته باید اجرایی و عملیاتی شود.

وی افزود: مسئولین ذیربط، آسیب شناسی به موقع مسائل ترافیک درون شهری را در دستور کار ویژه قرار دهند و در این زمینه دستگاه‌های متولی موظف هستند به منظور کاهش امور ترافیکی درون شهری، پژوهش و تحقیقات گسترده‌ای را انجام دهند.

نیک کردار در ادامه به حادثه دلخراش فوت دکتر صادقی فوق تخصص عروق بر اثر سانحه رانندگی اشاره کرد و گفت: متاسفانه فوت این جراح برجسته کرمانشاهی نتیجه عدم توجه مقصر این حادثه به قوانین صحیح راهنمایی و رانندگی بود.

 وی یادآوری کرد: رعایت قانون و احترام به قانون و از همه مهمترفرهنگ صحیح رفتارهای ترافیکی می تواند آسیب‌ها را به حداقل برساند و ایمنی را برای شهروندان به ارمغان آورد.


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.