سرمایه اصلی ما پزشکان، پرستاران و کادر پزشکی هستند

وزیر دفاع گفت: سرمایه اصلی ما پزشکان، پرستاران و کادر درمانی هستند که مدیریت سلامت را به عهده دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم آغاز عملیات اجرایی مرکز جامع سرطان، سردار دهقان وزیر دفاع ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) در خصوص این مراسم توضیح داد: امروز گامی بلند در جهت توسعه مراکز درمانی برداشته شد و خدمات درمانی فراوانی به مردم ارائه می شود ما برای مقدمات این عملیات خیلی جنگیده‌ایم و وزارت بهداشت با حفظ مسئولیت جدی مقدمات این طرح را پشت سر گذاشته است ما تلاش داریم تا در بازه زمانی کوتاه این اقدامات به پایان برسد و امکانات در اختیار مردم قرار گیرد. 

وی افزود: سرمایه اصلی ما پزشکان، پرستاران و کادر درمانی هستند که مدیریت سلامت را بر عهده دارند، همه تلاش دارند تا طرح تحول سلامت که یک گام بزرگ است، به نتیجه برسد.  ما نیز در محدوده نیروهای مسلح تمام مراکز درمانی و امکانات را در اختیار این طرح قرار می دهیم. 
ما به دنبال فراهم کردن مرکز درآمد برای خود نیستیم بلکه تلاش داریم با درآمد حاصل خود به مردم در حوزه اجتماعی خدمت کنیم. ما 12 سال است به دنبال عملی کردن این سیستم بوده ایم اما هیچ‌یک از وزرای بهداشت با ما همکاری نکرده است ولی خوشبختانه دکتر هاشمی برای آغاز این کار بزرگ همکاری جدی را آغاز کرده‌اند.

وی در پایان گفت: ما سعی داریم بهترین تجهیزات در بهترین سطوح فناوری را در کشور فراهم کنیم. تا بتوانیم امکانات لازم برای درمان سرطان در کشور را ارائه دهیم. 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.