کرمانشاه؛

ثبت نام 46 نفر برای شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

تا پایان دومین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی 46 نفر ثبت نام کردند.

به گزارش حوزه ی استانهای گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران از کرمانشاه ؛ تا پایان دومین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی 46 داوطلب برای شرکت در انتخابات دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی با مراجعه به فرمانداریهای شش حوزه ی انتخابیه ی اصلی استان و یا وزارت کشور نام نویسی کرده اند.

فرماندار کرمانشاه گفته امروز 29 آذر ماه در حوزه ی انتخابیه ی شهرستان کرمانشاه 6 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و یک نفر برای شرکت در انتخابات خبرگان رهبری ثبت نام کرده اند.

رنجبر شمار ثبت نام کنندگان را در طی این دو روز در حوزه ی انتخابیه ی کرمانشاه 11 نفر برای مجلس شورای اسلامی عنوان کرده و گفته تعداد افرادی که تاکنون برای مجلس خبرگان رهبری در حوزه ی انتخابیه ی استان کرمانشاه ثبت نام کرده اند 5 نفر است.

ایزدی فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی تعداد ثبت نام کنندگان برای دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی را تاکنون ده نفر عنوان کرده و گفته از این تعداد سه نفر امروز ثبت نام کرده اند.

پرویز ایده پور فرماندار شهرستان پاوه هم گفته: امروز دو داوطلب با مراجعه به فرمانداری پاوه برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی ثبت نام کردند.

ایده پور افزود: روز گذشته نیز 9 نفر در این حوزه انتخابیه نام نویسی کردند.

مراد تاتار سرپرست فرمانداری قصر شیرین نیز از ثبت نام دو کاندیدا در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در دو روز نخست ثبت نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی خبر داد.

تاتار گفت: در این دو روز افراد بیشتری به فرمانداری مراجعه کردند که بدلیل نقص مدارک موفق به ثبت نام نشده‎اند.

شربف خسروی فرماندار کنگاور نیز گفت: در این دو روز سه نفر با مراجعه به فرمانداری کنگاور برای شرکت در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین نام نویسی کرده‌اند.

افشین کریمی فرماندار اسلام آبادغرب نیز گفت: طی این دو روز در مجموع 9 نفر کاندیدای شرکت در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو شده‌اند. 

همچنین امروز که مصادف با چهارمین روز ثبت نام کاندیداهای خبرگان رهبری بود، یک کاندیدا برای ثبت نام به فرمانداری کرمانشاه مراجعه کرد و ‌آیت الله حسن ممدوحی نماینده فعلی استان در مجلس خبرگان رهبری نیز با حضور در فرمانداری قم، برای حوزه انتخابیه استان کرمانشاه داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری شد.

روز گذشته نیز آیت الله محمدی عراقی و حجت الاسلام محمدی پور با حضور در فرمانداری کرمانشاه، کاندیدای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری شده بودند.

حجت الاسلام ذکرالله احمدی نیز در نخستین روز ثبت نام، داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه استان کرمانشاه شده بود.

بدین ترتیب تاکنون پنج نفر کاندیدای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان در حوزه انتخابیه استان کرمانشاه شده‌اند.

 استان کرمانشاه دو نماینده در مجلس خبرگان رهبری و هشت نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.