حسینی‌صدر در نطق میان‌دستور:

عده‌ای با پول‌های کثیف به دنبال جمع‎آوری رای هستند

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس گفت: عده‌ای بیت‌المال راغارت کرده و با پول‌های کثیف به دنبال جمع آرا هستند.

عده‌ای با پول‌های کثیف به دنبال جمع آرا هستندبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، موید حسینی صدر در نشست علنی امروز (30 آذر) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور ضن تبریک روز آغاز امامت امام زمان (عج) به مقام معظم رهبری و مسلمانان اسلام، گفت: امروز آخرین روز پاییز و شب یلداست، این سنت زیبا که نشان از مهرورزی و مهربانی ایرانیان حکایت است را به مردم تبریک می‌گویم.

نمیانده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مصوبه اخیر مجلس سنای امریکا در مورد اشکال تراشی برای ویزای کسانی که به ایران سفر می‌کنند، شبیه پیمان‌شکنی مشرکان است و امید می‌رود امریکاییان از نجابت ایرانیان سواستفاده نکنند و رفتار فریبکارانه را رها کنند.

وی ضمن محکومیت کشتار هزاران شیعه نیجریه، افزود: در مجلس نهم اقدامات ارزشمند بسیاری انجام گرفته، تصویب برجام که دشمنان ایران را خلع سلاح کرد، اصلاح قوانین مالی کشور و تامین اعتبار برای عمران شهرهای کوچک و کمک به شهرداری‌ها، استخدام معلمان، حل مشکل هزینه های درمانی مردم و کارهای دیگر از جمله اقدامات محسوب می‌شود که امید است مورد پذیرش درگاه الهی قرار گیرد.

حسینی صدر با بیان اینکه نوبت برنامه ششم توسعه فرارسیده است، گفت: دفاع از حقوق جوانان، بیکاران و محرومان فراموش شدنی نیست، این مجلس متعلق به محرومان است لذا دولت در کشوری که 6 میلیون بیکار دارد و سن ازدواج 11 میلیون جوان گذشته است، نمی‌تواند یارانه را بدون اجرای اصل 29 قانون اساسی قطع کند.

وی یادآور شد: عده‌‌ای از گرسنگی خواب ندارند لذا دولت باید در خصوص افرادی که چند حقوق دریافت می‌کنند و یا حقوق‌های میلیونی می‌گیرند چاره‌ای بیندیشد و یارانه ثروتمندان را قطع کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با یادآوری اینکه دخانیات خوی با تلاش‌های بسیار مستقل شده است، گفت: ضروری است تا دستگاه‌های مورد نیاز این شرکت نیز از سوی مسئولان تامین شود، وزیر ورزش و جوانان نیز باید توجه داشته باشد که سرانه ورزشی مردم خوی 35 صدم و در کشور 61صدم است لذا اقدامات جبرانی برای شهرها و بخش‌های محروم باید صورت گیرد.

حسینی صدر در خصوص تکمیل دانشگاه نیمه تمام خوی به وزیر علوم تذکر داد و گفت: شهر خوی هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده، لذا باید در خصوص بی عدالتی که در حق مردم خوی شده است چاره ای اندیشید، مرزهای خوی بلا استفاده است، همچنین اقدامات جهت تعریض جاده‌های خوی باید در دستور وزارت مربوطه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه گازرسانی به روستاها باید شتاب گیرد، گفت: دولت باید تدبیر پیش گیرد و اقدامات اشتباه قبل را رها سازد، افزایش استان‌ها به نفع کشور است و باید در دستور دولت قرار گیرد، خوی نیز با وجود امکانات و شرایطی که دارد باید استان شود در واقع با استان شدن خوی مرز تقویت و انگیزه سرمایه‌گذاری افزایش پیدا می‌کند.

حسینی صدر در خصوص تکمیل پروژه بیمارستانی خوی، درمانگاه‌های شبانه روزی و تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی خوی به وزیر بهداشت و درمان تذکر داد و گفت: از وزیر کشور هم تقاضا می‌شود تا در خصوص ایجاد دو منطقه در خوی و توسعه شهر روی و ساماندهی روستاها اقدامات عاجلانه‌ای انجام دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی، یادآورشد: عده‌ای بیت‌المال راغارت کرده و امروز با پول‌های کثیف به دنبال جمع آرا هستند، نهادهای نظارتی باید از این اقدامات جلوگیری کند، شجاعت بدون هدفدار قدرت محسوب نمی‌شود لذا مسئولان باید تنها به حمایت از مردم توجه داشته‌ باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار