برای 14 روز متوالی؛

تهران همچنان ناسالم برای گروه های حساس

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان تهران گفت: امروز کیفیت هوای تهران در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس است.

محمد رستگاری معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: متوسط میانگین بدست آمده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوا، 125 بوده که نشان از ناسالم بودن هوا برای گروه های حساس است.

وی در خصوص بیشترین و کمترین مقدار بدست آمده از  ایستگاه های سنجش آلودگی تصریح کرد: ایستگاه شکوفه در منطقه 14، با شاخص 154 (ناسالم) و ایستگاه گلبرگ با 82 کمترین (سالم)؛ناسالم ترین و سالم‌ترین ایستگاه های امروز بودند.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان تهران در خصوص وضعیت تعطیلی مدارس فردا گفت :منتظر شاخص های ظهر هستیم تا با ارسال به وزارت بهداشت و استانداری در خصوص تعطیلی مدارس تصمیم گیری کنیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۸ دی ۱۳۹۴
چندین سال متمادی است که در زمانهایی که دمای هوا تقلیل میابد ابر آبی رنگی فضای شهرهای بزرگ و کوچک را فرا میگیرد. این میتواند از سوختن گاز شهری که حاوی قطرانی باشد که در گاز شهری وجود دارد که به گزارش سازمان گاز در مواقعی باید از لوله های گاز رسانی تخلیه شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۱ دی ۱۳۹۴
فردا چهارشنبه تعطیل است
آخرین اخبار