بندرعباس؛

برگزاری نشست روسای شوراهای اسلامی و شهرداران مراکز استان ها در بندرعباس

پنجاه و سومین نشست مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران مراکز استان ها در بندرعباس برگزار می شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ دبیر پنجاه و سومین نشست مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران مراکز استانها و کلانشهرها گفت: در این نشست موضوعاتی همچون مدیریت شهری در برنامه ششم توسعه، بررسی نحوه تعاول با دیوان محاسبات کشور و سازمان‌های نظارتی، قانون اجرایی شدن سهم شهرداری‌ها از درآمدهای راهنمایی و رانندگی و فروش بنزین مورد بررسی قرار می‌گیرد.

پرویز سالاری تبادل نظر و تصمیم گیری در خصوص استفاده از ظرفیت رسانه‌ها بررسی دائمی کردن مالیات بر ارزش افزوده ، بررسی ارائه راهکار قانونی برای وصول مطالبات شهرداری‌ها از دولت ، بررسی ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم شهرها، دریا و رودخانه ها، لایحه تشکیل سازمان شهرداری‌ها را از دیگر موضوعات مورد بررسی و تصمیم گیری در نشست پنجاه و سوم این شورای مشورتی عنوان کرد.

وی افزود: روز نخست این نشست مشورتی در چهار کمیسیون تخصصی شامل کمیسیون‌های عمران، فنی، شهرسازی و توسعه شهری،«سلامت، بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری»،«اقتصاد و بودجه» و«فرهنگی و اجتماعی» مسائل مختلف بررسی می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: این مسائل پس از جمع‌بندی، در روز دوم مورد تصویب قرا گرفته و در نهایت بیانیه پایانی صادر می شود و یک نسخه از آن به شورای عالی استانها و یک نسخه نیز به هیئت دولت ارایه می‌شود.

در نشست قبلی رؤسای شوراهای اسلامی و شهرداران مراکز استانها در اراک موضوعاتی همچون مدیریت واحد شهری مورد بررسی قرار گرفت.

پنجاه و سومین نشست  دوم و سوم دی ماه در بندرعباس برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.