شیراز؛

فارس میزبان المپیاد سراسری جانبازان و معلولین شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران

المپیاد سراسری جانبازان و معلولین شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران به میزبانی منطقه فارس با حضور 216 ورزشکار و مربی و سرپرست در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه فارس، علی حسینی مسئول امور ورزش منطقه گفت: این المپیاد در شش رشته شنا ، دارت ، تیراندازی ، شطرنج ، تنیس روی میز و فوتبال روی میز (فوتبال دستی) در سالنهای مختلف شهر شیراز و زیر نظر هیئت و انجمن های مربوطه و کمیته داوران شهر شیراز انجام شد.

حسینی افزود: در رشته دارت مناطق اصفهان، جنوب شرق و شمال غرب به ترتیب مقامهای اول تا سوم تیمی را کسب کردند و همچنین در مسابقات انفرادی دارت آقایان جعفر مزعل زاده از جنوب شرق ، عین الله نادری از مرکزی و احمدرضا احمدی از مرکزی به ترتیب مقام های اول تا سوم انفرادی را ازآن خود کردند.

وی افزود: در رشته تنیس روی میز مناطق ستاد تهران، شمالغرب و اصفهان به ترتیب مقامهای اول تا سوم تیمی بدست آوردند و همچنین در مسابقات انفرادی آقایان نیکروش از ستاد ، اثنی عشر از جنوبشرق و آسوده از شمالغرب به ترتیب مقام های اول تا سوم انفرادی دست یافتند .

وی ادامه داد: در رشته فوتبال روی میز مناطق ستاد تهران، جنوبشرق و تهران به ترتیب مقامهای اول تا سوم تیمی را از آن خود کردند و در مسابقات انفرادی آقایان پیامی از ستاد ، عرب نیا از جنوبشرق و عباچی از شمالغرب به ترتیب مقام های اول تا سوم انفرادی را کسب کردند.

وي در ادامه افزود : در رشته شطرنج مناطق اصفهان، تهران و شمالغرب به ترتیب مقامهای اول تا سوم تیمی را کسب نمودند و در مسابقات انفرادی آقایان ناصر حسین  از تهران ، هارونی از اصفهان و هنری از اصفهان به ترتیب مقام های اول تا سوم انفرادی را بدست آوردند.

مسئول امور ورزش منطقه فارس گفت: در رشته تیراندازی در رشته تیمی تفنگ مناطق شمال شرق، اصفهان و تهران به ترتیب مقامهای اول تا سوم دست یافتند که نفرات برتر انفرادی تفنگ به ترتیب قنادیان از شمال شرق، حسینی از تهران و شاهسوار از شمال شرق مقام آوردند و همچنین در رشته تیمی تپانچه مناطق شمال شرق، تهران و اصفهان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند که نفرات برتر انفرادی تپانچه به ترتیب زمانی از تهران ،کریمی فرجاد از تهران و صدیقی از شمال شرق در مجموع مناطق شمال شرق، تهران و اصفهان به مقامهای اول تا سوم تیراندازی نائل شدند.

وی گفت: همچنین در مسابقات شنا که در سه رده سنی + گروه C  قطع پا و D قطع دست  و در ماده های کرال سینه و کرال پشت و قورباغه برگزار شد در نهایت مناطق اصفهان، شمال شرق و شمال غرب به مقامهای اول تا سوم دست یافتند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.