پس از ثبت‌نام در فرمانداری تهران؛

نادران: ترکیب مجلس دهم، تغییر اساسی نخواهد کرد

نماینده مجلس گفت: ترکیب مجلس آینده به لحاظ گرایش‌های سیاسی تغییر اساسی نخواهد کرد.

نادران: ترکیب مجلس دهم، تغییر اساسی نخواهد کردبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، الیاس نادران نماینده مجلس صبح امروز (5 شنبه) با حضور در فرمانداری تهران داوطلب انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

وی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با رایزنی‌هایی که انجام شد، احساس کردم که لازم است در رقابت‌های انتخاباتی شرکت  و به وظیفه خود به عنوان یک سرباز عمل کنم.

نادران در خصوص ترکیب احتمالی مجلس آینده گفت: فکر نمی‌کنم به لحاظ گرایش‌های سیاسی تغییر اساسی در ترکیب مجلس آینده به وجود بیاید.

نماینده مجلس در ادامه با اشاره به مسئله وحدت اصولگرایان ابراز کرد: از بیش از یک سال پیش جلسات دو جانبه و چند جانبه میان اصولگرایان آغاز و توفیقات خوبی هم در این راستا حاصل شده است.

نادران در این باره افزود: سایر مجموعه‌های اصولگرایی که در نشست‌های ابتدایی حضور نداشتند هم در جلسات اخیر دعوت شدند، امید داریم که تا با این روند، ائتلاف حداکثری شکل بگیرد.

نماینده مجلس در پایان و در پاسخ به این سؤال بنای کار اصولگرایان برای مواجه با لیست نهایی این جبهه چگونه خواهد بود تصریح کرد: بایستی نسبت به اتفاقات صحنه سیاسی سعه صدر داشت. مردم جریانات را تشخیص داد و تصمیم درست را خواهند گرفت.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار