واکنش تند وزیر اطلاع رسانی سوریه به ادعاهای وزیر خارجه قطر

عمران الزعبی خطاب به خالد بن محمد العطیه گفت وی علت دشمنی برخی کشورها با سوریه را باید از دستگاه اطلاعاتی قطر و سرورانش در غرب جویا شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه الاخباریه سوریه در خبری فوری گزارش داد، عمران الزعبی وزیر اطلاع رسانی سوریه در پاسخ به ادعاهای خالد بن محمد العطیه وزیر خارجه قطر گفت: اگر العطیه علت اینکه برخی کشورها سلاح خود را به سوی دولت سوریه نشانه رفته اند، نمی داند باید علت را از دستگاه اطلاعاتی کشورش و سرورانش در غرب جویا شود تا آنها بگویند که مشکلشان با سوریه پایبندی این کشور بر ارزش ها و اصول ملی و عربی است و سوریه هیچگاه مانند قطر پیرو و ذلیل دیگران نبوده است.

الزعبی، دفاع قطر از تروریسم را نشان دهنده دست داشتن این کشور در اقدامات تروریستی بین المللی و اصرار این کشور بر ادامه حمایت از تروریسم و بی توجهی به قطعنامه های سازمان ملل بویژه قطعنامه 2253 شورای امنیت عنوان کرد و گفت: اگر قرار باشد کسی به خاطر آنچه در سوریه در حال رخ دادن است محاکمه و مجازات شود بی شک باید العطیه و کشورش و سرورانش در سعودی و ترکیه محاکمه و مجازات شوند.

الزعبی، سخنان العطیه و الجبیر را به نمایش سایه ها تشبیه کرد که بیننده به بازیگران آن می خندد و در این فکر است که کدام یک احمق تر است. 


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۶ دی ۱۳۹۴
احسنت عجب جواب دندان شکتی.
آخرین اخبار