سرقت فیلم‌های هالیوود توسط هکرها

گروهی از مجرمان سایبری، تعدادی از فیلم‌های هالیوود را که قرار بود در تابستان سال آینده اکران شوند، سرقت کرده و در فضای اینترنت قرار دادند.

سرقت فیلم‌های هالیوود توسط هکرهابه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گروهی از هکرها به نام «Hive-CM8» اعلام کرده‌اند: تعدادی از فیلم‌های هالیوود را به سرقت بردند و آن‌ها را به‌صورت آنلاین در فضای اینترنت قرار خواهند داد. آن‌ها مدعی هستند فیلم‌هایی مانند «The Hateful Eight»، «The Revenant» و «Will Smith» را به سرقت بردند.

این گروه هکری قصد دارند حداقل 40 فیلم سرقت شده را در آینده، به‌صورت آنلاین پخش کنند. پلیس فدرال آمریکا (FBI)، با همکاری استودیوی هالیوود، در حال پیگیری عاملان این سرقت‌ها هستند. شایان‌ذکر است این گروه به مدت 5 سال، دست به چنین اقداماتی می‌زنند. البته ملیت این گروه هکری هنوز مشخص نیست.

مسئله‌ سرقت فیلم‌ها که به نوعی تجاوز به مالکیت معنوی محسوب می‌شود، یکی از نگرانی‌های شرکت‌های تولیدکننده‌ی فیلم است که بعد از سرقت آن‌ها توسط هکرها، تلاش می‌کنند از دانلود آن‌ها، جلوگیری به عمل آورند. بعد از حمله به شرکت سونی، فیلم‌هایی نیز از این شرکت، در اینترنت منتشر شد. یک گروه هکری به نام «نگهبانان صلح»(Guardians of Peace)، مسئولین این کار را بر عهده گرفته بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

منبع: سایبربان

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار