منزل مسکونی در بلوار ابوذر طعمه حریق شد

آتش سوزی منزل مسکونی در بلوار ابوذر، با نجات دو شهروند از میان دود و آتش، به خیر گذشت.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت 21:23 شب گذشته آتش نشانان ایستگاه 113 و 24 به همراه گروه امداد و نجات 2، خودرو نردبان و خودرو حامل تشک نجات را به بلوار ابوذر، خیابان مسلم جنوبی اعزام کرد.

مجید الوندی رئیس ایستگاه 24 در این خصوص گفت: یک واحد مسکونی به مساحت 130 مترمربع در طبقه سوم یک ساختمان 5 طبقه دچار آتش سوزی شده و آتش در حال سرایت به طبقات بالایی این ساختمان بود.


منزل مسکونی در بلوار اباذر طعمه حریق شد

منزل مسکونی در بلوار اباذر طعمه حریق شد

منزل مسکونی در بلوار اباذر طعمه حریق شد

منزل مسکونی در بلوار اباذر طعمه حریق شد

منزل مسکونی در بلوار اباذر طعمه حریق شد

وی با اشاره به اینکه طبق اظهار همسایگان دو نفر از ساکنان این واحد مسکونی در میان دود و آتش گرفتار شده بودند، ادامه داد: آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با قطع جریان برق و گاز، محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از لوله های آبرسانی خود را به طبقه سوم رساندند و آتش سوزی را در کوتاه ترین زمان ممکن مهار و کاملاً خاموش کردند.
الوندی با اشاره به اینکه آتش نشانان با سرعت عمل خود از سرایت آتش سوزی به واحدهای دیگر این ساختمان جلوگیری کردند، اضافه کرد: همزمان گروه دوم آتش نشانان به جستجو در این واحد مسکونی پرداختند و دو نفر از ساکنان این واحد مسکونی(یک آقا و یک خانم میانسال) که میان دود غلیظ گرفتار شده بودند را از محل حادثه خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

این رئیس ایستگاه با اشاره به اینکه خوشبختانه پس از تحویل این دو شهروند به عوامل اورژانس مشخص شد حال عمومی ایشان خوب است، اضافه کرد: آتش نشانان پس از تخلیه دود ناشی از آتش سوزی با استفاده از فن های فشار قوی و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.

گفتنی است؛ کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار