تاکید معاون امور هنری بر حل مشکلات تالار مولوی

نشست مشترک معاون امور هنری با معاون فرهنگی دانشگاه تهران جهت برطرف کردن مشکلات تالار مولوی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در این نشست که با حضور امیرنیا، مشاور عالی معاون وزیر، دشت گلی، سرپرست اداره کل هنرهای نمایشی، مطهری ن‍ژاد، مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه تهران، اسدی رئیس تالار مولوی در دفتر شاه آبادی برگزار شد، معاون امور هنری بر حل مشکلات به وجود آمده برای تالار مولوی تاکید کرد.

در ابتدای این نشست هر یک از حاضرین به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون چگونگی حل مشکلات تالار مولوی پرداختند.

در این نشست شاه آبادی با تاکید بر نگاه دوجانبه جهت حل مشکلات تالار مولوی گفت: وقتی رئیس دانشگاه تهران نگاه مثبتی به تئاتر دارد و پیگیر این هنر است دیگر حرفی برای ادامه فعالیت های تالار مولوی باقی نمی ماند اما وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم وظایفی دارد که باید به آن عمل کنیم. این بدین معنا نیست که وظایف دانشگاه تهران پیرامون این موضوع فراموش شود.

وی افزود: سال گذشته حرف هایی زده شد که در مورد اجرای این صحبت ها پیگیری های لازم هم صورت گرفت اما عملاً گویا گامی برداشته نشده است. پیشنهاد می کنم این بار عملیاتی تر به این صحبت ها نگاه کنیم.

معاون امور هنری برای حل مشکلات تالار مولوی به سرپرست اداره کل هنرهای نمایشی تاکید کرد و گفت : مبنای کار را سال 91 در نظر بگیرید اما تا قبل از آن برای حل مشکلات پیش آمده نسبت به اصلاح تفاهم نامه برای ماههای پایانی سال 90 اقدام کنید.

وی ادامه داد: برای سال 91 رویکردها باید تعریف شود و نقطه نظرات و انتظارات مشترک هم تعریف داشته باشد. بنده معتقد هستم مرکز تئاتر مولوی ذیل موضوعات ارزشمند دانشجویی تئاتر تولید کند و ما از آن حمایت می کنیم.

امیرنیا،مشاور عالی معاون وزیر نیز در ادامه صحبت های معاون امور هنری گفت: دانشگاه تهران دارای ظرفیت ها و امکاناتی است که باید به از این ظرفیت ها نیز استفاده شود.

در این جلسه رستمی معاون فرهنگی دانشگاه تهران نیز گفت: نگاه دانشگاه تهران نسبت به هنر نگاه سالمی است. این دانشگاه وظیفه دارد فعالیت های تربیتی خود را پیش ببرد. ما باید به فعالیت های سال گذشته تالار مولوی نگاهی داشته باشیم و اگر تاثیرات مثبتی داشته از این فعالیت ها حمایت کنیم.

مطهری نژاد مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه تهران نیز در پایان این نشست با اشاره به هزینه های تالار مولوی گفت: هزینه های تالار مولوی بسیار زیاد است و هرچند بخش عمده ای از مشکلات قبلی حل شده اما ما با توجه به دغدغه ای که در شخص آقای شاه آبادی سراغ داریم نیاز به حمایت خاص ایشان داریم./ي2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.