تقاضای دو هزار میلیارد تومانی برای تامین دفاتر کاری وام و سرمایه گذاری

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در حال حاضر حجم تقاضاها برای دریافت خدمات شامل تامین دفاتر کاری وام و سرمایه گذاری بالا رفته و دو هزار میلیارد تومان تقاضا داریم.

بهزاد سلطانی رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص اعتبارات فعلی صندوق اظهار کرد: از 750 میلیارد تومانی که تاکنون به صندوق داده شده 645 میلیارد تومان آن تخصیص یافته و تمام شده است، به این معنا که حدود 345 میلیارد تومان آن به صورت وام در اختیار شرکتهای دانش بنیان قرار گرفته، 100 میلیارد آن بلوکه شده و در بانک است، 200 میلیارد تومان هم برای دفاتر کاری شرکت‌های دانش‌بنیان تخصیص یافته است. 

سلطانی تصریح کرد: در حال حاضر حجم تقاضا برای دریافت خدمات و تسهیلات از صندوق شامل وام یا سرمایه گذاری، تامین دفاتر کاری زیاد است و حدود دو هزار میلیارد تومان تقاضا داریم. 

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی بیان کرد: با این سرعت که کشور در زمینه فعالیت‌های دانش‌بنیان به جلو می‌رود اگر بقیه اعتبارات به ما برسد، می‌توانیم خدمات بیشتری ارائه دهیم و قطعا با 200 میلیون دلاری که برای بودجه سال آینده در صندوق تصویب شده بازار بهتری خواهیم داشت. 

سلطانی خاطر نشان کرد: هرچند همه ‌ی تقاضاها در صندوق تصویب نخواهد شد ولی حتی اگر یک چهارم آن هم مصوب شد، باز هم 500 میلیارد تومان رقم زیادی است که ممکن است از عهده‌ی آن برنیاییم ولی دولت قول داده است هر وقت پول کم بیاوریم کمک خواهند کرد. 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.