کرمان؛

همگام‌سازی زمان سیستم‌های فرماندهی تقاطع‌های محدوده‌ی پروژه‌های عمرانی

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان گفت: زمان سیستم‌های فرماندهی تقاطع‌های محدوده‌ی پروژه‌های عمرانی شهر کرمان در حال همگام‌سازی است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،علی زنگی‌آبادی افزود: براساس نیاز پروژه‌ی تقاطع غیرهم‌سطح شهید بادپا (سه‌راهی راه‌آهن ) به جابه‌جایی خط لوله‌ی گاز در این محدوده که منجر به کاهش عرض معبر و افزایش ترافیک شد، برای روان‌سازی ترافیک مسیر جایگزین در بلوار کشاورز، زمان‌بندی تقاطع‌های کشاورز و امیرکبیر با حجم تردد و تقاضای جدید بهینه‌سازی شد.

وی بیان کرد: بعد از بررسی و آنالیز اطلاعات جمع‌آوری‌شده در این مسیر توسط کارشناسان واحد ترافیک سازمان، نسبت به افزایش و کاهش زمان در مسیرهای منتهی به تقاطع‌های ذکر شده، حجم تردد را کنترل و از ایجاد گره‌های ترافیکی جلوگیری شد.

زنگی‌آبادی تصریح کرد: با توجه به نیازهای به‌وجود آمده در محدوده‌ی پروژه‌های عمرانی، بهینه و همگام‌سازی سیستم‌های فرماندهی در تقاطع‌های منتهی به محدوده‌ی ایجاد تقاطع‌های غیرهم‌سطح، در دستور کار معاونت فنی و اجرایی سازمان قرار گرفت که بعد از آماربرداری و آنالیز اطلاعات، زمان سیستم‌های فرماندهی این تقاطع‌ها براساس حجم تردد در ساعات مختلف روز، تنظیم شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان به‌دلیل مشکلات به‌وجود آمده، از همشهریان عذرخواهی کرد و از شهروندان خواست با صبر و شکیبایی این سازمان را در ارائه‌ی خدمات ترافیکی یاری کنند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: سیستم ، پروژه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.