برای اصولگرایان آرزوی ائتلاف داریم/حزب مردمسالاری پرچمدار مبارزه با فساد اقتصادی در مجلس آینده خواهد بود

دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: حزب مردمسالاری پرچمدار مبارزه با فساده اقتصادی در مجلس آینده خواهد بود.

برای اصولگرایان ارزوی ائتلاف داریم/حزب مردمسالاری پرچمدار مبارزه با فساده اقتصادی در مجلس آینده خواهد بودبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری صبح امروز جمعه در پیش کنگره چهاردهم این حزب اظهار داشت: ما در حوزه های انتخابیه از اصولگرایان معتدل در برابر افراطیون حمایت می کنیم. ما نمی خواهیم که افراد افراطی وارد مجلس شوند و وقت ملک و مملکت را بگیرند.

وی در همین باره افزود: آن 81 نفری که نامه ای را خطاب به ظریف نوشتند و گفتند که مذاکرات را ترک کن به ایران بازگرد، نباید وارد مجلس شوند چراکه آن ها منافع ملی را در نظر نداشتند.

کواکبیان ادامه داد: این ها هنوز هم دست بردار نیستند و مدام می گویند که برجام 90درصد منافع کشور را از دست داده است.

عضو شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حزب مردم سالاری قصد دارد پرچم دار مبارزه با فساد اقتصادی در مجلس آینده باشد گفت: دولت لایحه شفافیت در هزینه های انتخاباتی را تقدیم مجلس کرد اما نمی دانم چرا مجلس به آن رسیدگی نمی کند؛ احتمالا می خواهد بعد 7اسفند به آن بپردازد.
 
کواکبیان با تاکید بر اینکه ما از شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان سهم خواهی نخواهیم کرد ابراز کرد: حزب مردم سالاری روی شایسته سالاری تاکید دارد و معتقد است که هر کسی بیشترین نمره را به دست آورد باید در لیست نهایی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه من در همه نطق هایم در مجلس هشتم از اصلاحات حمایت کردم تصریح کرد: ما مقام معظم رهبری و اصلاحات در چارچوب نظام را قبول داریم. مجلس را باید متحول کنیم؛ مجلس باید ادب و اخلاق داشته باشد.

کواکبیان درباره ائتلاف اصولگرایان گفت: ما برای اصولگرایان آرزوی ائتلاف داریم اما چه کنیم که آن ها به نتیجه نخواهند رسید. ما به آقای لاریجانی گفتیم که 90کرسی مجلس آینده برای شما و 200کرسی مابقی برای اصلاح طلبان خواهد بود.

دبیرکل حزب مردم سالاری در پایان ضمن تقسیم بندی داوطلبان حزب متبوعش برای انتخابات مجلس به طلایی نقره ای و برنزی گفت: مفهوم نامزدهای طلایی این است که ما از آن ها حمایت می کنیم اما ممکن است که نامزد نهایی حزب مردم سالاری نباشند چراکه ما یک تعاملی با مجموعه اصلاح طلبان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: مفهوم نامزدهای نقره ای این است که با وجود اصلاح طلب بودن از احزاب دیگر هستند و برنزی یعنی اینکه جز اصلاح طلبان نبوده اما اصولگرای خوش خیم هستند یعنی می توانیم با آن ها همکاری کنیم.

انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار