هنرنمایی هنرمندان آبرنگ استان‌های تهران و البرز در فرهنگسرای اشراق

نمایشگاه گروهی «واقعیت خیال» با تکنیک آبرنگ در نگارخانه آفرینش نقش فرهنگسرای اشراق میزبان هنردوستان است.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با روزهای آغازین فصل زمستان که مقارن شده با آغاز سال نو میلادی فرهنگسرای اشراق رنگ تازه‌ای به خود گرفت.

افتتاح نمایشگاه نقاشی هنرمندان آبرنگ ایران که استقبال خوبی از آن به عمل آمد و در حضور هنرمندان و بازدیدکنندگان آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه که منتخبی از هنرمندان استان‌های تهران و البرز با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نگارخانه آفرینش نقش فرهنگسرای اشراق و بخش بین‌المللی و موسسه فرهنگی هنری طلوع هنر آبرنگ حضور داشتند، 30 اثر از 16 هنرمند به نمایش در آمد.

در روز افتتاحیه پژمان بهجویان از هنرمندان استان تهران دموی نمایشگاه آبرنگ را اجرا نمود که مورد استقبال هنردوستان قرار گرفت.

در ادامه علی‌اکبر ابراهیمی نماینده جامعه بین‌المللی نقاشان آبرنگ در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ایران بزودی میزبان اولین اولین جشنواره بین‌المللی نقاشی آبرنگ خواهد بود و پیرو همین فعالیت مدت 2 سال است که ارتباطات گسترده‌ای با جامعه تجسمی و هنرمندان بین‌المللی و هنرمندان شایسته ایرانی داخل و خارج از کشور برقرار نموده‌ایم.

در ادامه لازم به ذکر است؛ نمایندگی بین‌المللی در حوزه آبرنگ برای اجرای رسمی فعالیت‌های خود در بخش ملی و بین‌المللی اقدام به کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نموده است و با عنوان موسسه فرهنگی و هنری طلوع هنر آبرنگ با نهادها و مراکز دانشگاهی و علمی کشور ارتباط برقرار خواهد نمود.

این نمایشگاه تا 16 دی ماه در محل نگارخانه آفرینش نقش فرهنگسرای اشراق میزبان هنردوستان است.
 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار