دو زمین خوار فراری که از طریق جعل اسناد مربوط به زمین و املاک تجاری با همکاری یک زمین خوار به کلاهبرداری های کلان میلیونی از اموال شاکیان متعدد کرده و متواری شده بودند عاقبت پس از سه سال فرار دستگیر و روانه زندان شدند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، از دادسرای ناحیه 10 هاشمی درپی اعلام خبری از سوی یکی از شعب بازپرس مبنی بر فعالیت دو متهم زمین خوار که با همکاری یک باند زمین خوار و کلاهبردار از طریق جعل اسناد مربوط به زمین، باغ، خانه، املاک تجاری و خرید و فروش غیر قانونی و درنهایت کلاهبرداری می کردند 4 سال است که تحت پیگرد قضایی قرار دارند.
بنابر این گزارش، چهار سال تحقیقات و پیگیری پلیس عاقبت نتیجه داد و آنها موفق شدند دو زمین خوار فراری را پس از سه سال شناسایی و دستگیر کنند.
این گزارش حاکی است، دو متهم در بازجویی ناگزیر به سوابق مجرمانه خود در خصوص کلاهبرداری و جعل سند و زمین خواری با همکاری یک باند زمین خوار اعتراف کردند.
این گزارش می افزاید، در ادامه بررسی ها مشخص شد یکی از آنها به نام سعید –ف 6 سال پیش به دلیل کلاهبرداری به مدت 3 سال متحمل حبس شده بود اما مجددا به فعالیت های مجرمانه خود ادامه می داد.
گفتنی است، هر دو متهم با دستور قضایی روانه زندان شدند./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار