اصفهان؛

بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان در پی شهادت آیت الله شیخ النمر

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان در پی شهادت آیت الله شیخ النمر بیانیه ایی صادر کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان در بخشی از این بیانیه آمده است : اقدام خباثت آمیز و جنایت کارانه رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان، بخشی از یک توطئه صهیونیستی در راستای تلاش برای تفرقه افکنی میان امّت همیشه بیدار اسلامی است.

امّا قطعاً خون شهدای والامفام اسلام به ویژه این شهید عزیز، با وحدت هر چه بیشتر امّت غیور اسلامی، بیداری اسلامیِ شکل گرفته را در قدس شریف هویدا خواهد نمود.

شهادت رهبر شیعیان عربستان، آیت الله نمر، بار دیگر تسلّط وهابیت را بر دستگاه حکومتی عربستان بر همگان نشان داد و ریاض هم بار دیگر عمق بی تدبیری و بی کفایتی خود را به رخ جهانیان کشید. امّا غافل است که سرکوب، راه خروج از استیصال سیاسی نیست؛ چرا که بیداری اسلامی سرکوب شدنی نیست. اصرار حاکمان بی تدبیر عربستان بر دامن زدن به تفرقه اندازی میان شیعیان و اهل تسنّن، پیامی جز فهم نادرست از حقایق و عدم درک واقعیت های موجود ندارد ولی عربستان از این غافل است که ریختن خون این مجاهد نستوه، وحدت امّت اسلامی را بیشتر خواهد کرد.

آیا به شهادت رساندن رهبر شیعیان عربستان به همراه 47 فعال مدنی سیاسی این کشور، نمونه بارز نقض حقوق بشر نیست؟ امضاء کنندگان حکم اعدام شیخ النمر خود به خوبی می دانند دلایلی که برای سرکوب این افراد برشمردند مضحکانه بود. چرا که هیچ گاه هیچ منبعی تروریست بودن رهبر شیعیان عربستان را تأیید نکرده بود. .جهان اسلام به خوبی می داند که شیخ النمر خود به وضوح به دنبال احیای حقوق بشر و احیای حق تعیین سرنوشت و حق برخورداری هر شهروند از یک رأی بود.

ریاض، شیخ النمر را اعدام کرد، اما هیچگاه نمی تواند بیداری اسلامی، خرد و میانه روی را اعدام کند. چرا که خون شهدایی چون رهبر شیعیان عربستان به پای آن ریخته شده است. این اقدام مغرضانه حکام سرسپرده عربستان در حالی صورت می گیرد که هنوز زخم کشتار هزاران حاجی مسلمان در حادثه منا التیام نیافته است. دولت عربستان بی جواب نماندن اقدامات بی خردانه خود را به دست مسلمانان جهان اسلام مانند روز برای خود روشن بداند.

امّت غیور و همیشه بیدار اسلامی این دَدمنشی را مانند سایر تحرکات غیر انسانی از یاد نخواهد برد و از خون شریف این شهیدان نخواهد گذشت. نتیجه و پیامد این اقدام برای عربستان عکس خواهد بود. چرا که اعدام شیخ النمر آگاهی دینی و انقلابی را برای جامعه اسلامی به ارمغان خواهد آورد.

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان به شهادت رساندن آیت الله نمر باقرالنمر و تعدادی از شیعیان عربستان را محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و امّت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نماید.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.