استفاده از مدیریت دانش محور برای پیشبرد اهداف شرکت‌های دانش‌بنیان

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از استفاده کلیه شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان از مدیریت دانش محور برای پیشبرد اهدافشان خبر داد.

سعید سهراب‌پور قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: کلیه سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند برای پیشبرد اهدافشان به خوبی از مدیریت دانش محور استفاده کنند.

وی افزود: رویکرد دانش‌محور به تولید و کسب و کار به معنای به کارگیری نظام‌مند تجربیات، نوآوری‌ها و سرمایه‌های فکری کشور در مسیر توسعه نقش حیاتی در دستیابی هرچه بیشتر کشور به شاخص‌های پیشرفت اقتصادی و اجتماعی است.

سهراب‌پور در خصوص برگزاری جایزه جهانی MAKE تصریح کرد: برگزاری جایزه جهانی MAKE در ایران فرصتی برای جمع‌بندی اقدامات سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات کشور است.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان خاطرنشان کرد: با برگزاری پنجمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت ارزش آفرین، نوآوری و سرمایه‌گذاری که در آن جایزه جهانی MAKE به سازمان‌های دانش‌ برتر اعطا می‌شود، می‌تواند کمک به سزایی به هم‌افزایی اقدامات در راستای خلق هرچه بیشتر ارزش از سرمایه‌های دانشی کشور کند.

سهراب‌پور بیان کرد: این کنفرانس به رشد و توسعه روز افزون پیشرفت‌های مبتنی بر دانش در کشور منجر به می‌شود.

وی تأکید کرد: در این کنفرانس هفت نفر از کشورهای انگلیس، آمریکا و هنر حضور خواهند داشت.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در پایان خاطرنشان کرد: جایزه جهانی MAKE بزرگترین و تخصصی‌ترین مدیریت سازمانی در دنیا است که از سال 1998 هر سال در پنج قاره و در سطح جهان با حضور سازمان‌های بزرگ دنیا برگزار می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار