والیبال انتخابی المپیک اروپا – برلین

دومین پیروزی مدعیان در شب استراحت میزبان

روز سوم رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک اروپا در حالی با دومین پیروزی تیم‌های لهستان و فرانسه و روسیه پیگیری شد که تیم ملی آلمان در این روز از مسابقات استراحت داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک اروپا روز سوم خود را با برگزاری سه دیدار در شهر برلین پشت سر گذاشت.

در نخستین دیدار روز سوم این رقابت‌ها و از گروه A تیم ملی والیبال لهستان که پیش از این یک پیروزی مقابل صربستان کسب کرده بود، مقابل تیم ملی والیبال بلژیک به میدان رفت و در پایان موفق شد این تیم را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد.

شاگردان استفان آنتیگا در تیم لهستان، در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 20، 30 بر 28 و 25 بر 19 مقابل بلژیک به برتری رسید.
 در پایان این دیدار بارتوش کورک با کسب 20 امتیاز برای تیمش عنوان امتیاز‌آورترین بازیکن میدان را از آن خود کرد. تیم ملی والیبال بلژیک پیش از این در نخستین دیدار خود هم با حساب 3 بر صفر مغلوب آلمان شده بود.

دومین پیروزی مدعیان در شب استراحت میزبان
در دیگر دیدار روز سوم رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک اروپا، از گروه B تیم‌های بلغارستان و روسیه از ساعت 20 و 30 به وقت تهران ، مقابل هم صف‌آرایی کردند. این دیدار در نهایت با حساب 3 بر صفر به سود شاگردان آلکنو در تیم ملی روسیه تمام شد.

روس‌ها در این مسابقه با نتایج 25 بر 20، 25 بر 22 و 25 بر 17 حریف خود را با شکست بدرقه کردند. آلکساندر ولکوف با کسب 15 امتیاز برای تیم ملی روسیه به عنوان بهترین امتیازآور این دیدار انتخاب شد. تیم ملی روسیه که شب گذشته در دیدار با تیم ملی فرانسه متحمل شکست شده بود ، در دیدار با بلغارستان دومین پیروزی خود را بدست آورد. نخستین پیروزی روسیه در دیدار با فنلاند کسب شده بود. بلغارها هم پیش از این و در نخستین روز این رقابت‌ها در دیدار با فنلاند 3 بر یک پیروز شده بودند.

دومین پیروزی مدعیان در شب استراحت میزبان
در آخرین دیدار روز سوم این مسابقات هم تیم ملی والیبال فرانسه و فنلاند، دیگر دیدار گروه B رقابت‌ها را مقابل هم برگزار کردند. دیداری که با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم ملی فرانسه به پایان رسید. آنتونی روژیر با 19 امتیازی که برای فرانسه بدست آورد موفق به کسب عنوان امتیاز آورترین بازیکن این میدان شد.

فرانسوی‌ها پیش از این دیدار یک پیروزی ارزشمند مقابل تیم ملی روسیه کسب کرده بودند. تیم ملی فنلاند هم با شکست مقابل فرانسه، پس از باخت مقابل بلغارستان، دومین شکست خود در این رقابت‌ها را متحمل شد.

دومین پیروزی مدعیان در شب استراحت میزبان

**نتایج کامل روز سوم رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک اروپا:

لهستان 3 – بلژیک صفر

روسیه 3 – بلغارستان صفر

فرانسه 3 – فنلاند صفر

در روز چهارم مسابقات والیبال انتخابی المپیک دو دیدار از گروه A  این رقابت‌ها برگزار خواهد شد. جایی که ابتدا صربستان و بلژیک با هم دیدار خواهند کرد و سپس لهستان و آلمان یک دیدار تماشایی را برگزار می‌کنند. از گروه B  نیز تیم‌های فرانسه و بلغارستان به مصاف هم خواهند رفت.

**برنامه روز چهارم رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک اروپا:

صربستان – بلژیک (ساعت 16و30 به وقت تهران)

بلغارستان – فرانسه (ساعت 19و30 به وقت تهران)

آلمان – لهستان (ساعت 22و30 به وقت تهران)

**جدول رده بندی مسابقات تا پایان سوم مسابقات:


دومین پیروزی مدعیان در شب استراحت میزبان


دومین پیروزی مدعیان در شب استراحت میزبان

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار