وقفی به قدمت یک عمر

زوج سال‌خورده خرم‌دره‌ای، ساختمان دو طبقه‌ای را که حاصل یک عمر زندگی آن‌ها بود وقف انجمن حمایت از بیماران کلیوی در خرم‌دره کردند.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  پیرمرد خیر خرم‌دره‌ای یک واحد ساختمان دو طبقه‌ای به مساحت ۵۰۰ مترمربع و دارای سه واحد مغازه را برای فعالیت‌های امور اداری، آموزشی و بهداشتی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی این شهرستان با انتقال سند قطعی، اهدا کرد.
 
این خیر که مجموعه شش‌دانگ از سهم خود و همسرش را به انجمن کلیوی خرم‌دره اهداء کرد در زمان امضای سند واحد فوق، گفت: این ساختمان حاصل دسترنج فرش‌بافی همسرم و کار کشاورزی خودم است.
 
وی ادامه داد: بیماران دیالیزی با مسائل و مشکلات سخت و دردآوری همراه هستند و بیماری‌های کلیه نیز در منطقه افزایش یافته است و امیدوارم این ساختمان در امور درمانی بیماران و آموزش بهداشت در راستای حفظ سلامتی مردم منطقه مثمرثمر باشد.

شعبه انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی شهرستان خرم‌دره در سال ۱۳۹۰ با هدف یاری‌رسانی به بیماران کلیوی راه‌اندازی شده است که خدماتی از قبیل پرداخت بخشی از هزینه‌های درمانی بیماران، پرداخت هزینه رفت و آمد بیماران به مطب پزشکان متخصص کلیه در استان، تهیه بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، مرغ، حبوبات و ... برای بیماران، برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی برای بیماران و اقوام درجه یک آن‌ها برای روحیه‌دهی فراهم کردن شرایط برای دریافت وام از بانک، ارائه مشاوره و مددکاری برای بیماران کلیوی و خانواده‌های آن‌ها انجام می‌دهد.


منبع: ایسنا
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۹ دی ۱۳۹۴
وقف میراثی ماندگار است
خدا قبول کنه
آخرین اخبار