دامادی در نطق میان دستور:

دستگاه قضایی پیگیر رفتار خودسرانه مقصران حمله به سفارت عربستان باشد

نماینده مردم ساری کفت: اقدامات خودسرانه هفته گذشته در حمله به سفارت عربستان را تایید نمی کنیم.

اقدامات خودسرانه در حمله به سفارت عربستان را تایید نمی کنیم
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد دامادی عضو کمیسیون عمران در نطق میان‌دستور امروز مجلس با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در روز گذشته و محکوم کردن اقدام عربستان در به شهادت رساندن شیخ نمر، گفت: اقدامات کینه جویانه عربستان را دنیا فراموش نمی‌کند و امیدوارم که خداوند با دست انتقام و عدالت خود، انتقام این جنایات را از این رژیم بگیرد، البته ما اقدامات خودسرانه در حمله به سفارت عربستان را تایید نمی‌کنیم و امیدوار هستیم که قوه قضاییه هرچه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی کند.

نماینده مردم ساری با اشاره به فاجعه منا و کشته شدن 500 نفر از حجاج ایرانی، گفت: عربستان باید به خاطر فاجعه منا و حوادث فرودگاه جده مسئولیت‌پذیر باشد و پاسخی درخور توجه به اینگونه مسائل بدهد.

دامادی با اشاره به انتخابات خبرگان و مجلس در اسفند ماه، اظهار داشت: امیدوار هستم که با حضور پرشور مردم، شاهد انتخاباتی باشکوه و سالم باشیم.

عضو کمیسیون عمران با اشاره به کلام مقام معظم رهبری که دیروز در میان مردم قم  بیان داشتند، گفت: مقام معظم رهبری از پیش هشدارهای لازم را در خصوص کارشکنی آمریکا داده بودند و علت‌های تاریخی و بنیانی آنرا تحلیل نموده بودند و با بیان جلوگیری از بازکردن راه نفوذ، بارها هشدارهای لازم را به مسئولین دادند و ما امیدوار هستیم که مسئولین با توجه به این بیانات رهبری اقدامات درست و مناسبی را انجام بدهند.

وی در ادامه به بیان مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت و از دولت به خاطر اقدامات مناسب در این استان از جمله آغاز انتقال گاز به مناطق محروم، افزایش بودجه احداث جاده گوهرباران، کارخانه چوب و کاغذ مازندران، اقدام برای جابجایی نیروی انتظامی به خارج از شهر، انتقال پادگان ساری، بهره‌برداری از کلینیک ساری، اورژانس قلب فاطمة الزهرا و ... تشکر کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار