دلیل غیبت تیم نفت و گاز گچساران در لیگ واتر‌پلو مشخص شد

رئیس ورزش قهرمانی تیم‌های نفت و گاز گچساران دلیل غیبت واتر‌پلوئیست‌های این تیم در مسابقات لیگ را فاش کرد.

دلیل غیبت تیم نفت و گاز گچساران در لیگ واتر‌پلو مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز جمعه هجدهم دی ماه در هفته سوم دور بازگشت لیگ برتر واتر‌پلو، تیم نفت و گاز گچساران در مقابل تیم نیروی زمینی ارتش حاضر نشد و طبق قوانین نتیجه 5 بر صفر به نفع نیروی زمینی ارتش رقم خورد.

غلامی، رئیس ورزش قهرمانی تیم‌های نفت و گاز گچساران درباره علت این غیبت گفت: سیاست باشگاه داری شهرستان گچساران، توجه ویژه‌ای به استعداد‌های منطقه و نو‌جوانان و جوانان است.

باشگاه نفت و گاز 10 تیم در لیگ‌های یک و دو در رشته‌های مختلف دارد، گچساران حدود 100 هزار نفر جمعیت دارد اما به اندازه 7 استان تیم دارد.

وی ادامه داد: باشگاه گچساران در زمینه واتر‌پلو سابقه زیادی دارد، هیچ تیمی در ایران نیست که به اندازه تیم ما سابقه داشته باشد.

غلامی تصریح کرد: امسال حدود 95 درصد از واتر‌پلوئیست‌های تیم نوجوان و جوان هستند، این رنج سنی مشغول تحصیل هستند و در این ایام که امتحانات برگزار می‌شود ما برای اعزام تیم به مشکل بر‌خوردیم.

وی درباره اقداماتی که برای جلوگیری از این مشکل انجام شده بود اظهار کرد: 24 آذر، تلفنی با رئیس سازمان لیگ واتر‌پلو درباره این موضوع صحبت کردم، 14 دی ماه نیز حضوری در امیدیه، مجدد موضوع را مطرح کردم.

همچنین 5 دی ماه نامه‌ای را به فدراسیون درباره مشکل تیم فرستادم اما با مخالفت فدراسیون روبرو شدیم.

رئیس فدراسیون قهرمانی نفت و گاز گچساران خاطر‌نشان کرد: باید کاری کنیم تا جوانان بدانند تحصیل نیز در کنار ورزش اهمیت دارد. اگر می‌خواستیم 1200 کیلو‌متر از گچساران به تهران بیاییم ممکن بود بازیکنان چندین امتحان خود را از دست بدهند. در ابتدای فصل سازمان لیگ به عناوین مختلف تاریخ بازی 2 تیم را تغییر داد، اما برای تیم ما چنین اتفاقی نیفتاد، شاید چون تیم ما جز مناطق محروم است کسی به حرف ما اهمیتی نمی‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: واترپلو ، لیگ ، غلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار