پدربزرگ سنگدل نوه ‌2 ماهه‌اش را سلاخی کرد+تصاویر

در یک حادثه وحشتناک، نوزادی 2 ماهه با ضربات چاقو کشته در حومه جنوب بریزبن پیدا شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادثگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،پدربزرگ سنگدل نوه‌اش را با ضربات چاقو به قتل رساند و دختر و همسرش را به شدت مجروح کرد.

همسایگان پس از شنیدن صدای داد و فریادی که از داخل خانه می‌آمد با پلیس تماس گرفتند. پلیس سریع کودک را به بیمارستان انتقال داد، اما نوزاد بینوا نتوانست جان سالم به در برد.

پدربزرگ سنگدل نوه ‌2 ماهه‌اش را سلاخی کرد

گفته می‌شود مادر قرار بود برای رفتن سر کار نوزادش را به پدر و مادرش بسپارد تا او با خیال راخت به کارش برسد.

پدربزرگ بی‌رحم از سر تا پا غرق در خون بود و داشت از خانه خارج می‌شد که پلیس او را دستگیر کرد.

پس از دستگیری، پلیس متوجه می‌شود این خون تنها به همسر، دختر و نوه‌اش تعلق ندارد و پس از بررسی پلیس مشخص می‌شود که این پدربزرگ سنگدل دچار جراحات شدیدی شده که به تشخیص پلیس این جراحات را خودش به بدنش وارد کرده‌بود.

پدربزرگ سنگدل نوه ‌2 ماهه‌اش را سلاخی کرد

در این حادثه نوازاد کشته شد و مادر و مادر بزرگ نوزاد نیز در آی‌سی‌یو  بستری می‌شوند. پلیس منتظر است تا مادر بزرگ شرایطش بهتر شود تا بتواند اضهاراتش را در دادگاه و به پلیس بیان کند.

 پدر نوزاد هم در زمان حادثه سر کار بوده و پس از بازگشت، از وقتی که پلیس از نحوه کشته شدن فرزندش می‌گوید، پدر بیچاره دچار بحران روحی شده‌است.

این موضوع به این دلیل اتفاق افتاد که دختر برای دیدن پدر و مادر به دیدن‌شان رفته بود که گویا دختر با پدر و مادرش بحث می‌کند و همین موضوع باعث ایجاد اختلافاتی و دعوا می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، غربی ، پلیس ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار