زاهدان ؛

اجرای طرح تحول نظام سلامت از مهمترین طرحهای دولت تدبیر و امید

مدیرکل بیمه سلامت استان سیستان و بلوچستان:طرح بیمه همگانی سلامت جهت افراد فاقد پوشش بیمه‌ای در استان و برنامه تحول نظام سلامت که یکی از عظیم‌ترین طرحهای دولت تدبیر و امید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران زاهدان .، مدیرکل بیمه سلامت استان سیستان و بلوچستان گفت: دولت یازدهم با رویکرد تدبیر و امید و آرامش در جهت زدودن غبار فقر و محرومیت ، افزایش شاخصهای سلامت را در جهت برداشتن از چهره مردم سیستان و بلوچستان به اجرا گذاشته است،

دکتر صفدری افزود : هم اینک دو میلیون و ۱۱۳ هزار نفر در سیستان و بلوچستان تحت پوشش بیمه هستند. خاطرنشان کرد :طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده‌اند: ما می‌خواهیم اگر کسی در خانواده‌ای مریضی داشته باشد آن خانواده جز رنج مریض‌داری، رنج دیگری نداشته باشد.

صفدری با اشاره به اینکه پرداخت‌ها به موسسات درمانی به روز است تا بیمه‌شدگان مشکل درمانی نداشته باشند، افزود: بیمه خدمات‌درمانی با تعامل و همکاری با دانشگاههای علوم پزشکی زاهدان، زابل، ایرانشهر و موسسات تشخیصی درمانی و جامعه بیمه‌شدگان قدم در جهت سلامت جامعه قدم برمی‌دارد.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در همین راستا اداره کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان در جهت تحقق شعار عدالت اجتماعی با اجرای طرح‌های ملی توانسته است بیش از 2 میلیون و 113 هزار و 460 نفر از هموطنان عزیزمان در سیستان و بلوچستان اعم از روستائیان، سایر اقشار، کارکنان محترم دولت، شهرنشینان، بیمه همگانی سلامت و بیماران خاص را تحت پوشش خود قرار دهد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.