مشهد؛

به زانو در آوردن حق و حامیان آن، مهمترین تاکتیک دشمنان

دبیر شبکه فعالان جهاد و شهادت مهمترین تاکتیک دشمنان در مقابله با جمهوری اسلامی را به زانو درآوردن حق و حقیقت و حامیان آن برشمرد و بر لزوم هوشیاری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،از مشهد، دبیر شبکه فعالان جهاد و شهادت «وارثون» در «چله انقلاب» در مسجد موسی بن جعفر(ع) بر ضرورت مراقبت از تاکتیکهای دشمنان تاکید کرد و نسبت به روش های کاربردی دشمنان اسلام برای ضربه زدن به نظام و حکومت هشدار داد.

حجت الاسلام حسین جوشقانیان ارعاب و ترساندن، معارضه و مقابله و تبلیغ بد دین را از تکنیک های دشمن برشمرد و افزود: به زانو افکندن حق و حقیقت و شخصیت های حامی آن، از مهم ترین تاکتیک های دشمن است.

وی جنگ رو در رو و ظاهری را خیلی آسان تر از جنگ در دنیای ارتباطات توصیف و تاکید کرد: با نشر گاز شاید بتوان صد نفر را مسموم کرد اما با شایعه می توان صدها هزار نفر را از پا انداخت.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه دشمن در 8 سال دفاع مقدس از مقابله با ایران تجربیاتی بدست آورده است، گفت: دشمنان با معتبر سازی تهدیدها جلو آمده تا به نخبگان و مسولان نشان دهد پشت مرزها و دیوارهای کشور ما هستند.

جوشقانیان تصریح کرد: دشمن بر این باور است که با تهدید نخبگان همراه با منزوی ساختن ایران و جمهوری اسلامی همراه با به کارگیری ظرفیت های جهانی برای نفود در انقلاب بهمراه جذاب سازی برنامه هایی نظیر شبکه های مجازی زودتر می تواند جهان اسلامی را تصاحب کند.

وی با خطاب قرار دادن مادران خواستار تربیت یاران امام زمان از مساجد شد و گفت: حیف است بگذاریم جوانان ما پای آتش دشمن در دنیای خطرناک ارتباطات امروز بسوزند.

دبیر شبکه فعالان جهاد و شهادت «وارثون» تاکید کرد: جوان نیازمند ایمان واقعی است؛ نباید بگذاریم چشم و دل جوانان ما آلوده شود.

جوشقانیان گفت: همان اندازه که دشمن برای تباه کردن نسل جوان ما جلو آمده، مسولان ما هم نباید کم بگذارند و باید با قوت پیش روند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.