مشهد؛

اجرای 18 نمایشنامه خراسان رضوی در جشنواره تئاتر فجر

دبیر جشنواره تئاتر فجر مشهد از اجرای 18 نمایش خراسان رضوی در این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دبیر جشنواره تئاتر فجر از اجرای 10 نمایش صحنه ای و 8 خوانش نمایش در این جشنواره خبر داد و گفت: بعد از تهران بیشترین اجرا متعلق به خراسان رضوی است.

رضا حسینی افزود: نمایش‌های "شرم و دغدغه"، "تب سرد روی پیشانی داغ"، "حسن کچل" از مشهد در این جشنواره اجرای صحنه‌ای دارند.

وی با بیان اینکه نمایش" ایلان سلطان" از کشور جمهوری آذربایجان در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد به روی صحنه می‌رود، افزود: نمایش‌های "صبح بخیر فرمانده" و "نوبت یعنی بعدی" از تهران و نمایش "مالیخولیا" از آمل در تماشاخانه بهار در دو نوبت ساعت‌های 16 و 18 به روی صحنه می‌رود.

دبیر جشنواره تئاتر فجر خراسان رضوی گفت: نمایش "رعنا" از تنکابن و "غریبه‌ای از دریا" از گرگان در ساعت 19:30 در سالن اصلی تئاتر شهر برای علاقمندان به هنر تئاتر اجرا می شود.

حسینی با بیان اینکه در بخش جنبی جشنواره تئاتر فجر خراسان رضوی "سفر سند باد" اجرا دارد، گفت: همچنین نمایش‌های "سقوط آزاد"، "پروانه توی آفتاب"، "وقتی که ابلیس برای..."، "باغ وحش شیشه ای"، "قوی‌تر"، "یک گاز سیب"، "دخترای ننه دریا" نیز در بخش نمایشنامه خوانی حضور دارند.

وی افزود: مراسم پایانی جشنواره تئاتر فجر خراسان رضوی سه شنبه ٢٩ دیماه در سالن عروسکی تئاترشهر مشهد برگزار می شود.

دبیر جشنواره تئاتر استانی تئاتر فجر خراسان رضوی تاکید کرد: جشنواره تئاتر فجر متعلق به مردم است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.