اهواز؛

تولید یک میلیون بشکه‌ نفت در شرکت نفت وگاز کارون

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز کارون؛ این شرکت بیش از یک میلیون بشکه در روز تولید می کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از اهواز، محسن دهانزاده در یازدهمین جلسه کمیته تخصصی مهندسی بهداشت وزارت نفت با اشاره به تولید بیش از یک میلیون بشکه در روز نفت از سوی این شرکت، پیچیدگی مخازن، ورود فناوری های جدید، ترانزیت نفت دیگر شرکت ها و بعضاً کیفی‌سازی آن و مجاورت تأسیسات با محدوده کلانشهر اهواز را از دلایل متمایز بودن جایگاه این شرکت اعلام کرد.

وی با تأکید بر توجه به HSE، با اشاره به راهکارهای کاهش حوادث، افزود:  پیاده‌سازی و استقرار سیستم مدیریت HSE-MS، ارتقای فرهنگ بهداشت، ایمنی و محیط زیست، ایجاد تعادل بین روح و جسم کارکنان، پیاده‌سازی نظام چرخش شغلی و تقویت فرهنگ و روحیه ورزش میان کارکنان از جمله راههای کاهش حوادث است.

مجید معتمد فتح، رئیس بهداشت صنعتی شرکت ملی نفت افزود: با توجه به پیشینه شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب، سعی می‌کنیم طرحها و پروژه‌های جدید را با همکاری واحد HSE شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون به صورت آزمایشی اجرا و سپس به دیگر شرکتها تعمیم دهیم.

وی، آموزش و یکپارچه سازی فعالیتها را از اولویتهای اصلی HSE وزارت نفت عنوان کرد و گفت: امیدواریم با ارتقای فرهنگ بهداشت صنعتی شاهد کاهش خطاهای انسانی در وقوع حوادث باشیم.

همچنین سعیده عندلیب، معاون مدیرکل امور HSE وزارت نفت در بخش بهداشت صنعتی در خصوص اولویت اصلی وزیر نفت مبنی بر کاهش وقوع حوادث، خاطرنشان کرد: تلاش بر این است تا هر آنچه لازم است صورت گیرد که این اتفاق به نحو مطلوبی محقق شود.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: خوزستان ، نفت ، بشکه ، کارون ، گاز ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.