قزوین؛

فعالیت هیأت های بازرسی انتخابات استان قزوین آغاز شد

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان قزوین از آغاز فعالیت های بازرسان انتخابات خبر داد.

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابامت باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، منوچهر حبیبی در دومین جلسه این هیات گفت: با توجه به برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدامات لازم  برای تشکیل ارکان شبکه بازرسی استان صورت گرفته است . 

حبیبی با اشاره به این که سیاست نظام مقدس جمهوری اسلامی  و همچنین دولت تدبیر و امید ، حضور حداکثری مردم در انتخابات است، تصریح کرد: رعایت اصل بی طرفی مهمترین اصل و دستور پیش روی هیأت بازرسی انتخابات استان است و تمام کسانی که برای برگزاری انتخابات تلاش می‌کنند باید این اصل را رعایت کنند . 

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان در ادامه از عضویت پنج نفر در این هیات خبر داد و گفت: هیات‌های بازرسی شهرستان‌ها نیز تشکیل شده است و در روز انتخابات برای هر صندوق یک بازرس و برای هر 20 شعبه یک سربازرس تعیین خواهد شد.

وی افزود: برای هر منطقه شهرداری یک بازرس ویژه در نظر گرفته شده و تقریبا 1200 نفر امر بازرسی انتخابات استان را رصد خواهند کرد .

وی خاطرنشان کرد: وظیفه هیات بازرسی از لحظه شروع ثبت‌نام کاندیداها آغاز و تا پایان انتخابات ادامه دارد و این هیات به دقت فعالیت‌های انتخاباتی را رصد می‌کند.

حبیبی همچنین تاکید کرد: تمام تلاش دست‌اندرکاران انتخابات در جهت صیانت از آرای مردم است تا شاهد انتخاباتی سالم، مطمئن و با حضور حداکثری مردم باشیم.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان همچنین از راه اندازی سامانه هوشمند بازرسی انتخابات با عنوان سامانه سهبا خبر داد و افزود : 22 مرحله انتخابات از شروع تا پایان کار رصد و جمع بندی شده است و به سازمان بازرسی وزارت کشور منعکس خواهد شد.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.