قزوین ؛

اصلاح قرائت نماز در کانون های مصلای قزوین

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از اجرای طرح اصلاح قرائت نماز در کانون های فرهنگی هنری مصلای سراسر استان در راستای برگزاری اجلاس سراسری نماز در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از  قزوین ؛حجت الاسلام علی رمضانی بیان کرد: یکی از موضوعات مهم در بحث نماز، قرائت صحیح است که از همین رو طرحی با عنوان تجوید الصلاة در راستای اصلاح قرائت نماز در کانون های مصلای سراسر استان اجرا می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: این طرح از 25 دی ماه آغاز شده و تا 14 اسفند ماه در مصلاهای نماز جمعه سراسر استان که کانون فر هنگی هنری در آن تأسیس شده است، اجرایی می شود.

وی عنوان کرد: این طرح توسط ائمه جماعات اجرایی می شود و عموم شرکت کنندگان در نماز جماعت نیز مخاطب این طرح هستند و نحوه کار نیز به این صورت است که بنری در مسجد با عنوان اصلاح قرائت نماز نصب و در این خصوص اطلاعات لازم داده شده است و افراد با مراجعه به امام جماعت مسجد حمد و سوره را قرائت کرده و بر اساس فرمی که تنظیم شده است تصحیح قرائت صورت می گیرد.

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به اهداف این طرح تصریح کرد: مهمترین هدف در اجرای این کار اصلاح قرائت نماز است چراکه متأسفانه برخی با وجود اینکه در سنین میانسالی هستند در قرائت نمازشان مشکل دارند و این امر کمک می کند تا با روشی ساده و آسان تصحیح قرائت نماز صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اجلاس سراسری نماز در استان قزوین برگزار می شود اجرای این طرح در کانون های مصلا به فضاسازی این اجلاس نیز کمک می کند.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: اصلاح ، قرائت ، نماز ، کانون ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.