زیدی:

عملکرد سالانه تنیسورها، معیار ملی پوش شدن است

سرمربی تیم ملی نوجوانان تنیس گفت: با توجه به عملکرد سالیانه ورزشکاران، سه تنیسور را به تیم ملی دعوت کردیم.

فرشید زیدی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نفرات اعزامی به مسابقات انتخابی جام جهانی تنیس بیان کرد:‌ اردوی مفیدی را در هفته‌ی گذشته برگزار کردیم و در پایان اردو با توجه به عملکرد سالیانه تنیسورها در مسابقات مختلف و رقابتی که  در این هفته بین بازیکنان داشتیم، آریا حیدری خط خورد و 3 بازیکن دیگر راهی شهر کولمبو تایلند می‌شوند.
 
وی ادامه داد: در اردوی یک هفته‌ای تهران کار بدنسازی خوبی با بازیکنان انجام دادیم و مشاوره تغذیه‌ای حرفه‌ای را در اختیار بازیکنان گذاشتیم که امیدواریم تا زمان مسابقات تنیسورها آمادگی مطلوب را بدست آورند.
 
سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان درباره اردوهای در نظر گرفته شده برای تنیسورها گفت: اولین اردوی ما از دهم بهمن در مسابقات جام  حذفی و لیگ آزاد خواهد بود که ما در غالب دو تیم دراین رقابتها حضور خواهیم یافت و به احتمال زیاد پیش از اعزام به این پیکارها اردوی یک هفته‌ای را در تهران یا کیش برگزار خواهیم کرد.
 
زیدی در پایان در خصوص حضور دو تنیسور ایرانی در تیم منتخب غرب آسیا خاطر نشان کرد: خوشبختانه در تیم غرب آسیا کشورمان 2 نماینده دارد که این برای اولین بار اتفاق افتاده است.
به هر حال این پیکارها میدان قوی برای تنیسورهای نوجوان خواهد بود که امیدوارم هر دو نماینده و به ویژه سیاوش شیردل که نخستین بازیکن تیم ایران در تیم منتخب غرب آسیا است، با تجربه بدست آمده در این تورنمنت کمک زیادی به تیم ملی کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار