سنندج؛

اجرای طرح طلایه داران معروف با شرکت 7 هزار کردستانی

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: تاکنون بیش از 7 هزار نفر در کردستان در طرح طلایه داران معروف شرکت کرده‌اند که با دریافت کارت ویژه از ستاد، در این خصوص فعالیت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،محمود الله مرادی، در جلسه معاونت سازمان‌های قضایی و نظامی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، با اشاره به وجود دستورالعملی مبنی بر تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در اماکن فرهنگی و ورزشی، عملی کردن آن را مهمترین خواسته ستاد امر به معروف کردستان عنوان کرد.

وی افزود: اقدامات صورت گرفته در استان در خصوص امر به معروف و نهی از منکر را نسبت به سایر استان ها پیشرو دانست و افزود:این ستاد در سال جاری اقدامات خود را بر مدارس و دانشگاه ها متمرکز کرده ویک هزار و 775مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی را انتخاب و برنامه ریزهایی برای اجرای برنامه‌هاصورت گرفته است.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان بیان کرد:علاوه بر اجرای برنامه‌هایی در خصوص حجاب و عفاف در مدارس استان، برای تشریح محاسن حجاب و عفاف در انجمن‌های اولیا و مربیان نیز برنامه ریزی شده است.

الله مرادی حضور در روستاها و تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در روستاهای استان را از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه در استان ذکر کرد و افزود: تا کنون بیش ازهفت هزار نفر در استان در طرح طلایه داران معروف شرکت کرده اند که با دریافت کارتی ویژه از ستاد، در این خصوص فعالیت می‌کنند.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: بر اساس برنامه ریزی مقرر شد در سال جاری 10 هزار نفر در کردستان در این زمینه آموزش داده می شوند که تا کنونشش هزار و 700مورد از آنها صورت گرفته و باقیمانده آن نیز تا پایان سال جاری محقق خواهد شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.