اصفهان؛

رسيدگي ويژه پليس اصفهان نسبت به انتقاد از عملكرد ماموران

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان از رسيدگي ويژه و خارج از نوبت به انتقادهاي مردمي از عملكرد ماموران در سامانه 197 اين فرماندهي خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،ازاصفهان،سرهنگ جهانگير كريمي، گفت:يكي از پل هاي ارتباطي آحاد مردم جامعه با پليس خدمتگذار، سامانه 197 است كه به منظور دريافت انتقادات، شكايات، پيشنهاد و تقدير آنها از نحوه عملكرد ماموران طراحي و راه اندازي شده است.

وي افزود: اين سامانه يكي از دقيق ترين و پيشرفته ترين سامانه هاي ارتباطي در نيروي انتظامي است و هر تماسي كه با آن برقرار مي شود بلافاصله به دفتر فرماندهي انتظامي استان متصل شده و دستور پيگيري ويژه نسبت به آن تماس به بخش هاي مربوطه ارائه مي شود.

سرهنگ كريمي با اشاره به مقاله سايت تابناك با موضوع نحوه برخورد ماموران پليس راهور شهر اصفهان با دو فعال رسانه اي در افتتاحيه چهارمين نمايشگاه بانك، بيمه، بورس و فرصت هاي سرمايه گذاري اظهار داشت: فرماندهي انتظامي استان در راستاي ارتقاي استاندارد سازي رفتار كاركنان همه ساله اقدام به برپايي دوره هايي براي تمامي كاركنان مي كند و كسب رتبه اول اداري در سطح كشور نشانه حساسيت بالاي فرماندهان انتظامي نسبت به رفتار كاركنان پليس و نوع برخورد آنان با مردم است.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه حتي يك مورد برخورد نامناسب با مردم براي پليس قابل قبول نيست گفت: پليس اصفهان همواره اعلام كرده كه از انتقادات سازنده مردم استقبال مي كند و انتظار دارد تمامي شهروندان، اصحاب رسانه كه هميشه يار و ياور پليس بوده و هستند به منظور بهتر شدن كيفيت كار نيروي انتظامي هرگونه انتقاد، پيشنهاد و شكايت خود را از طريق تماس با سامانه 197 به مجموعه مسئولين اين نيرو اطلاع دهند.

وي تاكيد كرد: پليس به مردم اطمينان مي دهد كه به تماس هاي آنها به صورت ويژه و خارج از نوبت و در كوتاهترين زمان رسيدگي و نتيجه پيگيري هاي صورت گرفته را اعلام مي كند.

سرهنگ كريمي خاطر نشان كرد: اميدواريم با ارتباط و تعامل هرچه بيشتر مردم و مشاركت همگاني در ارتقاي امنيت جامعه شاهد افزايش كيفيت كار پليس و اقتدار آن در برابر مجرمان و متخلفان باشيم. 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید حسن موسوی
۱۶:۰۱ ۲۶ دی ۱۳۹۵
سلام خسته نباشید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
واقعا این طرز برخورد ماموران باید اصلاح بشه نوع حرف زدنشون توهین هستش