یزد؛

آماده سازی ۱۰طرح سرمایه گزاری شاخص دراستان یزد

۱۰طرح سرمایه گزاری شاخص بامشارکت دستگاه ها دریزدآماده سازی وتدوین می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛علی نمازی نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد  در هفتمین نشست سرمایه گذاری گفت: در راستای رشد سرمایه گذاری در استان تاکنون هفت نشست سرمایه گذاری با حضور مدیران و مسئولان 24 دستگاه برگزار شده است.

نمازی با اشاره به ظرفیت های خوب سرمایه گذاری در استان خواستار توجه بیشتر مدیران دستگاهها به این امر شد.

وی تهیه نقشه جامع سرمایه گذاری، ارائه لوح فشرده. یزد سرزمین فرصت های سرمایه گذاری ، مباحث اقتصادی مرتبط با موضوع، طرح مسایل تخصصی دستگاههای عضو در این زمینه و تهیه ارائه مشوق های قانونی سرمایه گذاری را از  مباحث این نشست ها بیان کرد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد همچنین از تدوین و آماده سازی 10 طرح سرمایه گذاری شاخص استان با مشارکت دستگاهها  برای ارسال به سازمان سرمایه گذاری  و کمک های اقتصادی و فنی کشور خبر داد.

نمازی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به  نهایی شدن توافق نامه خط اعتباری پنج میلیارد دلاری بین جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی گفت: در قالب فاینانس هشت بیمارستان یک هزار تختخوابی با مشارکت کره جنوبی  ساخته می شود.

نمازی افزود: با توجه به وجود پزشکان مجرب در یزد و اینکه یزد قطب سلامت کشور است انتطار داریم با پیگیری مسئولان امر یکی از این بیمارستان ها در یزد احداث شود.

وی از برگزاری اولین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه سلامت در روز های  29 و 30 دیماه در یزد خبر داد. 

در این جلسه دو محور امور اجرایی مرکز خدمات سرمایه گذاری و وضعیت واحدهای خرد اقتصادی ( اصناف) شهر یزد بررسی شد.

انتهای پیام/س
برچسب ها: طره ، سرمایه گذاری ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.