بحران دروازه بانی در پرسپولیس بالا گرفت/ ازبکستانی، کروات، شاید هم بیرانوند

ماجرای جذب دروازه بان پرسپولیس به یکی از پربحث ترین خبرهای نقل و انتقالات تبدیل شده است.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  ، تیم فوتبال پرسپولیس برای جذب دروازه‌بان، مذاکراتی را با الکساندر لوبانف، دروازه‌بان ازبکستانی داشت، این دروازه بان که در آخرین مسابقه تیم ملی کشورش 90 دقیقه درون دروازه قرار داشت، برای رسیدن به توافق نهایی بامداد امروز به تهران آمد.

لوبانف ساعت 3 و 30 دقیقه صبح امروز وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شده است و امروز مذاکرات نهایی را با مسئولان باشگاه پرسپولیس انجام می دهد تا در صورت رسیدن به توافق نهایی، او اولین بازیکن ازبکستانی تاریخ پرسپولیس لقب بگیرد.

این در حالی است که امروز شایعاتی مبنی بر حضور علی رضا بیرانوند در پرسپولیس قوت گرفت و شاید یک امضا ازبکستانی را به خانه بفرستد و بیرانوند درون چارچوب سرخ قرار بگیرد.

بحران دروازه بانی در پرسپولیس کماکان خبر اول سرخ ها محسوب می شود  و باید دید امروز مسئولان پرسپولیس که این روزها کمتر پاسخگوی رسانه ها هستند چه تصمیمی می گیرند و این در حالی است که نفتی ها که در اردوی ترکیه به سر می برند هم در مورد بیرانوند سکوت کرده اند و ابهام در دروازه پرسپولیس کماکان ادامه دارد.

از سوی دیگر علی محسن‌زاده، دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران هم با مدیران تیم فوتبال پرسپولیس به توافق رسید و به این تیم پیوست.

قرارداد محسن‌زاده با پرسپولیس 2 سال و نیمه است و امروز قرارداد این بازیکن با تیم جدیدش ثبت خواهد شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار