حسینی در نطق میان دستور:

به جای خانه برای مردم کارخانه بسازیم/دولت ملزم به ایجاد زیرساخت‌های کشاورزی است

نماینده قائم شهر گفت: دولت ملزم به ایجاد زیرساخت‌های کشاورزی است، کشاورزان را دریابید که معاش برایشان سخت است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید هادی حسینی،نماینده قائم شهر، سوادکوه و جویبار در نطق میان دستور امروز صحن علنی مجلس گفت: خداوند در قرآن فرمود که ما اراده کردیم به مستضعفین نعمت بخشیم و‌آنان را وارثان زمین قرار دهیم پس خداوند را شاکریم که مستضعفین را حاکم زمین گردانید و به وعده خویش عمل نمود.

وی با تبریک به حضرت حجت و مقام عظمی ولایت و همچنین همکارانش و مردم بابت ولادت امام حسن عسگری (ع) تصریح کرد: از مقام عظمای ولایت به دلیل مدیریت مدبرانه در موضوع برجام تقدیر و تشکر می‌کنم.

حسینی با تشکر از رئیس جمهور و تمام کاروان تدبیر و امید و تشکر از همه قوا اظهار داشت: از همه کسانی که منجر به گسستن بندهای دشمن از ملت مظلوم ایران شدند، تشکر می‌کنم.

نماینده قائم شهر با بیان اینکه تشکر می‌کنم از ملت بزرگ ایران به مناسبت صبر و بردباری و اینکه قدر مسئولان خود را می‌دانند گفت: دولتمردان حالا نوبت شماست چرا که بچه‌های تحصیلکرده مردم بیکارند و لازم است گام‌های بعدی را محکم بردارید و بدانید رهبری، مردم و نمایندگان مجلس از شما حمایت می‌کنند.

حسینی با تأکید بر اینکه باید دولت به اشتغال و سرمایه‌گذاری توجه ویژه‌ای داشته باشد متذکر شد: بیاییم به جای خانه برای مردم کارخانه بسازیم وقتی کارخانه می‌سازیم جوانان ما مشغول به کار می‌شوند و می‌‌توانند ازدواج کنند و نگرانی رهبری عزیز در خصوص پیری و کاهش جمعیت و مشکل فساد و اعتیاد حل خواهد شد.

نماینده قائم شهر با تأکید بر اقتصاد مقاومتی به معنی کاهش اتکا به نفت در اقتصاد و بودجه اظهار داشت: باید با افزودن به اعتبارات عمرانی و زیرساختی، توجه ویژه به تجارت الکترونیک برای ایجاد اشتغال و کم کردن هزینه زندگی مردم، توسعه کشاورزی دانش بنیان در این راه حرکت کرد.

وی با بیان اینکه دولت ملزم به ایجاد زیرساخت‌های کشاورزی است ادامه داد: کشاورزان را دریابید چرا که معاش برایشان سخت است.

حسینی افزود: توجه به بیمه کشاورزی در همه دنیا مورد حمایت است و در کشور ما نیز باید ازآنان به طور خاص و از طریق اعطای یارانه ویژه حمایت شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن بابت افزایش 20 درصدی حداقل بگیرها از دولت تشکر کرد و اظهار داشت: باید به حقوق و دستمزد مردم توجه شود چرا که انتظار می‌رود بین درآمد و هزینه مردم تناسخ لازم وجود داشته باشد البته باید به زندگی همه مردم توجه شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردمی که شغل ندارند و دستشان جایی بند نیست زندگی‌شان دچار مشقت است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار