شیراز؛

جلب رضايتمندی مردم در دستور كار پليس

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: با همكاری و پشتيبانی مردم، امنيت در جامعه ارتقاء پيدا خواهد كرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از  شیراز؛ سردار «احمد علی گودرزی» در حاشیه ملاقات عمومی با مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد بیان کرد: نیروی انتظامی با فراهم کردن ساز و کاری به نام دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) که پل ارتباطی بین پلیس و مردم است، در راستای کسب رضایتمندی مردم گام بر می‌دارد. 
وی ادامه داد: نیروی انتظامی با دیدگاه جامعه محوری توانسته است جایگاه بسیار خوبی در بین مردم به دست آورد که اعلام رضایتمندی از طرف مردم و مسئولان، نشان دهنده این موضوع است. 
فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: اعتماد مردم بزرگ‌ترین سرمایه برای نیروی انتظامی محسوب می‌شود و همه تلاش کارکنان انتظامی در راستای تحقق هر چه بیشتر این هدف صورت می‌گیرد. 
گودرزی وضعیت امنیتی استان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: البته تا نقطه مطلوب فاصله داریم که با پشتوانه مردم و حمایت‌های بی‌دریغ مسئولان، به این هدف نیز خواهیم رسید. 
وی برگزاری ملاقات‌های مردمی را بسیار اثر بخش عنوان کرد و افزود: مردم با مراجعه به خادمان خود، مشکلات انتظامی خود را مطرح و دستورات لازم در راستای رفع آن‌ها صادر می‌شود. 

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به صیانت از کارکنان انتظامی استان، تأکید کرد: در هشت ماه گذشته حدود ۵۳ درصد جرائم کارکنان انتظامی استان کاهش یافته است. 

فرمانده انتظامی استان فارس پیرامون انتخابات اسفند ماه نیز گفت: همه برنامه ریزی‌ها و اقدامات امنیتی پیرامون موضوع انتخابات انجام گرفته و مردم می‌توانند با خیالی آسوده در انتخابات شرکت کنند. 

گودرزی ضمن تأکید بر استمرار طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان، بیان کرد: اجرای این طرح‌های انتظامی در راستای تأمین امنیت بیشتر در جامعه صورت می‌گیرد. 

فرمانده انتظامی استان فارس به همراه تعدادی از معاونین و رؤسای پلیس‌های تخصصی با حضور در شهرستان مرودشت، با مردم این شهرستان و همچنین شهرستان‌های ارسنجان و پاسارگاد دیدار و در راستای رفع مشکلات انتظامی آنان دستورات لازم را صادر کرد. 

انتهای پیام/ف

برچسب ها: جلب ، رضایتمندی ، مردم ، پلیس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.