محمودی:

تیم ملی با هماهنگی و تمرکز ژاپن را شکست می دهد / رضا به حقش در فوتبال نرسید

مربی سابق تراکتور سازی تبریز گفت: احدی از هرلحاظ نمونه بود و عروج ناباورانه وی را کسی باور نمی کند و حیف که از بین مارفت ام نامش در دل ما جاودانه است .

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در باره ارزیابی اش از عملکرد تیم ملی در مرحله گروهی قطر اظهار داشت: به نظر می رسد تیم ملی هماهنگی لازم را برای انجام این تورنمنت نداشت زیرا ترکیب در هربازی دستخوش تغییرات زیادی می شد . در واقع تیم ملی در بازی نخست با ترکیب متفاوت و در بازی بعدی با ترکیب متفاوتی به میدان آمده بود واین نشان از این می داد هنوز کادر فنی به ترکیب ثابتی نرسیده بود .

وی در ادامه افزود : از تیم ملی انتظار می رفت نمایش خوبی در مقابل حریفان داشته باشد گرچه صعود کردیم اما این انتظار برآورده نشد ما در خطوط دفاعی و میانی با مشکل روبرو هستیم و برای حضور و صعود به المپیک در مرحله حذفی که دیگر اشتباه معنایی ندارد باید به هماهنگی ویژه دست یابیم .

محمودی در ادامه با اشاره به تیم ژاپن حریف دیگر تیم ملی فوتبال امید کشورمان گفت : به نظر من ژاپن یکی دیگر از حریفان تیم ماست که جز سرسخت ترین حریفان به شمار می رود اصلی ترین حریف ماست که در صورت برد نیمی از راه صعود راپشت سرگذاشته اییم که می توانیم با هماهنگی و تمرکز این تیم را از پیش روبردارییم البته بازیکنان ما غیرت وتعصب دارند که همین می تواند کافی باشد ما از لحاظ خط حمله قوی هستیم و بازیکنان خوبی داریم اما باید در خط دفاعی نیز به جایگاهی دست یابیم زیرا هدف نخست ما دربازی های حذفی گل نخوردن باشد سپس در ادامه برای نتیجه مطلوب تلاش کنیم .

مربی سابق تراکتورسازی در ادامه با پرداختن به در گذشت رضا احدی پیشکسوت باشگاه استقلال تهران و تیم ملی تصریح کرد : رضا از اسطوره های باشگاه استقلال و تیم ملی بود که از لحاظ اخلاقی و فوتبال در زمره بهترین هابود چپ پای فوتبال ما هیچگاه به حقش نرسید و باید بگویم متاسفم برای جامعه ورزش که زمانی که شخصی روی تخت بیمارستان یا فوت کرده باشد اهمیت می دهند که کار درست و پسندیده ایی نیست ما باید به فکر این عزیزان زحمت کش باشیم که برای فوتبال سرخابی ها وتیم ملی افتخار آفرین بوده اند از صندوق های حمایت از پیشکسوتان و کمکهای دیگر استفاده کنند که زحمت کشان عرصه ورزش با تنهایی و فقر از دنیا نروند .

وی درپایان یادآور شد : هنوز در این جامعه افراد پیشکسوتی  وجود دارند که کسی از آنها نامی نمی برد و شغل دیگری اختیار کرده اند اما زمان فوت و بیماری عزیز می شوند امیدوارم به این افراد کمک شود و پیشنهاد من این بوده ماهیانه کمکی به خانواده احدی شود گرچه سودی به حال رضا ندارد اما می تواند مشکل مالی خانواده اش را حل کند .


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار