یاسوج؛

برگزاری سومین دوره آموزشی طرح طلایه‌داران معروف در یاسوج

مسئول طرح طلایه‌داران معروف کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری سومین دوره آموزشی طرح طلایه‌دارن معروف خبر داد و گفت: این دوره در اواخر هفته جاری در یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛حجت‌الاسلام کمال فتاح‌زاده از برگزاری سومین دوره طرح طلایه‌داران معروف خبر داد و گفت: این دوره در اواخر هفته جاری در یاسوج برگزار خواهد شد.

مسئول طرح طلایه‌داران معروف کهگیلویه و بویراحمد، تعداد شرکت‌کنندگان این دوره را 40 نفر بیان کرد و افزود: این دوره ویژه خواهران عضو تشکل‌های مردمی شهرستان بویراحمد برگزار خواهد شد.

وی مباحث تدریسی دوره را عقیدتی، احکام، حقوقی و قضایی عنوان کرد و یادآور شد: این مباحث توسط قضات و اساتید بر جسته حوزه علمیه و دانشگاه‌های استان تدریس خواهد شد.

استاد حوزه و دانشگاه کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این دوره به مدت سه روز در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار و پس از اتمام دوره از شرکت‌کنندگان آزمون گرفته خواهد شد.

فتاح‌زاده خاطرنشان شد: برای افراد پذیرفته شده در آزمون گواهی و کارت مخصوص صادر شده و جهت اجرا و احیای امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان به کار گرفته می‌شوند.


انتهای پیام /ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.