رایزنی فرمانداری قدس برای بهره برداری از بیمارستان 60 تختخوابی صحرایی

فرماندار قدس گفت: با راه اندازی بیمارستان صحرایی 60 تختخوابی این شهرستان بخش قابل توجهی از نارسایی‌های زیر ساختی در عرصه‌ درمانی پوشش داده خواهد شد.

حسین کاغذلو‌ فرماندار شهرستان قدس در گفت وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نقش حائز اهمیت امکانات و زیر ساخت‌های سلامت، درمان و بهداشت به عنوان یکی از مولفه‌های اساسی در توسعه‌ پایدار، اظهار کرد: دو پروژه درمانی در این منطقه مد نظر قرار دارد که با راه اندازی و بهره برداری از آن به طور یقین سرانه‌های درمانی در این شهرستان 400 هزار نفری با ارتقا و توسعه  قابل توجهی همراه خواهد شد.

وی افزود: بیمارستان 160 تختخوابی که از مصوبات سفر رئیس جمهور به این شهرستان به شمار می‌رود که پیش از این اطلاع رسانی‌های لازم در این خصوص انجام شده است.

فرماندار قدس با اشاره به بیمارستان 60 تختخوابی صحرایی در این شهرستان، گفت: با عنایت به رایزنی‌های انجام شده با سازمان تأمین اجتماعی در نظر داریم به تدریج نسبت به راه اندازی آن اقدام کنیم.

کاغذلو عنوان کرد: طبق ارزیابی‌های انجام شده ارزش ریالی این پروژه حدود 300 میلیارد ریال است که راه اندازی آن ظرفیت بالقوه و ویژه‌ای در ارائه خدمات درمانی در مواقع بحرانی و اضطراری محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: دریافت خدمات درمانی از نیازهای مسلم مردم این شهرستان است که با پشتیبانی دولت و عزم مدیران استانی و شهرستانی امیدواریم اهداف از پیش تعیین شده در این عرصه به نحو مطلوبی به ثمر بنشیند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار