نیمی از معلمان یورکشایر به دانش آموزان گرسنه غذا می‌دهند + تصویر

طبق یک تحقیق، تقریباً نیمی از معلمان یورکشایر برای دانش‌آموزانی که چیزی برای خوردن نداشته‌اند، از خانه غذا می‌آوردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، طبق یک تحقیق، تقریباً نیمی از معلمان یورکشایر برای دانش‌آموزانی که چیزی برای خوردن نداشته‌اند، از خانه غذا می‌آوردند.

نظرسنجی کِلاگ از 756 معلم نشان می‌دهد که از هر 10 نفر بیش از 8 نفر (83%) از معلمان یورکشایر، انگلستان، گفتند حداقل هفته‌ای یک‌بار دانش آموزان گرسنه به مدرسه می‌آیند و 35 درصد هم اظهار داشتند بچه‌هایی را می‌شناسند که هرروز گرسنه در کلاس حاضر می‌شوند.

بیش از یک نفر (13%) از هر 8 معلم در یورکشایر گفتند حتی به آن دسته دانش‌آموزانی که هیچ‌چیز برای خوردن نداشتند، پول دادند. بر اساس اظهارات یک‌پنجم معلم‌ها (22%) در مقایسه با سال گذشته تعداد دانش‌آموزانی که با شکم خالی به مدرسه می‌آیند، افزایش‌یافته است.

آن دسته از معلمانی که مدعی بودند شرایط نسبت به گذشته بدتر شده است، مقصر اصلی این مسئله را فشار مالی می‌دانند که خانواده‌های دانش آموزان همچنان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند (74% گفتند همین مسئله‌ی مالی دلیل افزایش آمار است) درحالی‌که 38% معتقد بودند مشغله کاری شدید والدین باعث می‌شود به فرزندانشان صبحانه ندهند.

طبعاً اثرات گرسنگی در کلاس درس هم مشخص بود. یک‌سوم معلمان (39%) دانش‌آموزانی داشتند که به خاطر گرسنگی یا تشنگی به خواب‌رفته بود. 82 درصد گفتند دانش‌آموز گرسنه نمی‌تواند تمرکز کند، 50% مدعی شدند دانش آموزان گرسنه بیشتر نظم کلاس را بر هم می‌زنند و 43% ابراز داشتند گرسنگی باعث می‌شود دانش آموزان از ناامیدی گریه کنند.

تأثیر گرسنگی صرفاً به دانش‌آموزانی که چیزی نخورده‌اند، محدود نمی‌شود. بیش از نیمی از معلمان (57%) گفتند یک دانش‌آموز گرسنه باعث از دست رفتن زمان تدریس به دیگر دانش امروزان می‌شود و (52%) معتقد بودند فرد گرسنه در فرایند یادگیری دیگر همکلاسی‌هایش اخلال ایجاد می‌کند.

لازم به ذکر است در طی 18 سال گذشته، کلاگ با سرمایه‌گذاری، آموزش و اهدای کمک‌های خیریه از 2500 کلوپِ صبحانه در مدارس انگلستان پشتیبانی کرده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار