اردبیل؛

برقراری امنیت و آرامش در مرزهای استان اردبیل

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با توجه به همسایگی استان اردبیل با کشور مسلمان آذربایجان، امنیت کامل در مرزهای استان اردبیل برقرار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سردار قاسم رضایی در سفر خود به استان اردبیل در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با توجه به همسایگی استان اردبیل با کشور مسلمان آذربایجان، امنیت کامل در مرزهای استان اردبیل برقرار است که در راستای تقویت امنیت در مرزهای کشور اعتبارات لازم در برنامه ششم توسعه کشور لحاظ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در طول یک سال گذشته هیچ حادثه‌ای در مرزهای استان اردبیل رخ نداده است، افزود: در راستای افزایش توانمندی نیروهای مرزبانی ناجا درصدد هستیم تا امنیت و آرامش را در مرزهای کل کشور برقرار کنیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به شرارت‌های قاچاقچیان در مرزهای شرق کشور گفت: خوشبختانه این نوع شرارت‌ها از سوی قاچاقچیان مواد مخدر در مرزهای شمالغرب کشور وجود ندارد که ما در تلاش هستیم با ارتقای توانمندی مرزبانی و اشراف اطلاعاتی کشور امنیت و آرامش را در تمام مرزهای کشور نیز برقرار کنیم.

سردار رضایی با بیان اینکه اعتبارات لازم برای امنیت مرزهای کشور در برنامه ششم توسعه کشور لحاظ می‌شود، گفت: در تلاش هستیم در برنامه ششم توسعه اعتبار 8 هزار میلیارد تومانی را برای افزایش امنیت در مرزهای کشور اختصاص یابد که در این راستا امنیت مرزهای شمال شرق و شمال غرب در اولویت مرزبانی کشور است.

وی بیان کرد: در راستای تأمین امنیت و برقراری آرامش علی‌رغم محدوددیت‌های اعتباری، ناجا با تمام توان سعی در برقراری امنیت و انسداد مرزهای کشور دارد که تلاش برای تامین اعتبارات لازم در برنامه ششم توسعه با همکاری دستگاه‌های مربوطه پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.