به همراه نماینده لبنان؛

شیردل، نایب قهرمان مسابقات سطح ۲ تنیس آسیا شد

سیاوش شیردل به همراه تنیسوری از لبنان عنوان نایب قهرمانی رقابت های سطح ۲ آسیا را از آن خود کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ درحالی هفته نخست رقابت های سطح ۲ آسیا در بانکوک تایلند به پایان رسید که نماینده کشورمان موفق شد به همراه تنیسوری از لبنان عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.

در آخرین دیدار این مرحله سیاوش شیردل به همراه زوج لبنانی خود جلال صادق ، به مصاف عبدالله شل بایه از اردن و  بدر النتر از کویت رفتند و در نهایت با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶) در مجموع ۲ برصفر این دیدار را واگذار کردند و با این باخت در جایگاه دوم بازیها ایستادند.

به این ترتیب با پایان هفته نخست این رقابت ها ، مهتا خانلو با کسب ۲ عنوان سومی در بخش انفرادی و ۲ نفره و سیاوش شیردل با کسب عنوان هفتمی بخش انفرادی و نائب قهرمانی بخش ۲ نفره به کار خود  پایان دادند.

هفته دوم این مسابقات از فردا (۵ بهمن ماه) در بانکوک تایلند آغاز می شود.

در بخش دختران ۳۲ تنیسور از کشورهای نپال، سریلانکا، ترکمنستان، مغولستان، مالدیو، بنگلادش، تاجیکستان، بوتان، مالزی، میانمار، ماکائو ، سوریه، لائوس، لبنان و ایران و در بخش پسران نیز ۴۳ تنیسور از کشورهای مالزی، مالدیو، کامبوج، مغولستان، نپال، پاکستان، لائوس، تاجیکستان، ماکائو، بوتان، اردن، میانمار، ایران، سوریه، ترکمنستان، بنگلادش، کامبوج ، کویت و لبنان حضور دارند.

نور دیب از لبنان، مهتا خانلو از ایران ، جلال صادق از لبنان، عبدالله شل بایه از اردن ، سیاوش شیردل از ایران و بدر النتر از کویت با هدایت امیر برقعی تیم غرب آسیا را تشکیل می دهند.

یاد آور می شود: این رقابت ها به مدت ۲ هفته در بانکوک برگزار و برترین ها جواز حضور در مسابقات سطح یک آسیا را بدست می آورند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار