سیستان وبلوچستان؛

نمایش و اقتدار رزمی گردان‌های 30 هزار نفری بسیج سیستان و بلوچستان

در دومین روز برگزاری رزمایش بزرگ «سردار شهید محمد زاده» گردان‌های 30 هزار نفری بسیج سیستان و بلوچستان ، اقتدار و توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از  زاهدان .،این رزمایش با عنوان «سردار شهید محمدزاده» به مدت 3 روز در تاریخ‌های سوم، چهارم و پنجم بهمن ماه به منظور نمایش بخشی از توان رزم بسیج، تیپ مردم پایه صالحین ایرانشهر و 117 گردان بسیجی، 70 گردان بیت المقدس، 19 گردان امام حسین(ع)، 6 گردان امام هادی و 22 گردان کوثر خواهران به استعداد 30 هزار نفر با شعار «وحدت، بصیرت، اقتدار بسیج» در سیستان و بلوچستان درحال برگزاری است.

رزمایش بزرگ «سردار شهید محمدزاده» که به منظور تجدید بیعت با آرمان‌های امام و رهبری، توان و آمادگی رزم گردان‌های بسیج، ایجاد امید و نشاط در نیروهای وفادار و انقلابی و ایجاد یاس و ناامیدی دشمنان صورت گرفته است در نخستین روز خود اقدام به اجرای اردوی صحرایی تیپ مردم پایه صالحین ایرانشهر کرده است.

برنامه‌های جانبی همچون برگزاری نماز جماعت با مناجات و دعا، بصیرت افزایی، اخوت، فضا سازی دوران دفاع مقدس با حال و هوای اردوگاه‌های هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامههای این رزمایش بزرگ است که به طور مستمر تا آخرین روز ادامه دارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.